کد خبر:
۴۳۷۰۲ ۱۶:۱۱
۱۳۹۵/۱۰/۰۵
احمدی بافنده خبر داد
نصب دستگاه ایزی شارژ در ایستگاههای مترو
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از نصب پانصد دستگاه ایزی شارژ در بیش از ۱۰۰ ایستگاه مترو تهران خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در توضیح این خبر اظهار داشت: نرم افزارهای فروش خودکار بلیت از دستاوردهای جدید در صنعت مترو است و در حال حاضر موفق به بومی سازی 14نرم افزار شدهایم که وظیفه جمع آوری خودکار بلیت را دارند.
وی در ادامه به نصب دستگاههای ایزی شارژ در ایستگاههای مترو اشاره کرد و گفت: این دستگاهها در راستای به روز رسانی سیستم فروش بلیت به ایستگاههای مترو تهران اضافه شدند تا مسافران بتوانند بدون اتلاف وقت نسبت به خرید بلیت و یا شارژ کارتهای خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه دستگاه ایزی شارژ به شبکه بانکی متصل است و مسافران میتوانند با استفاده از کارتهای بانکی، بلیتهای مورد نظر خود را را شارژ و پرینت آن را دریافت کنند، افزود: این دستگاهها دارای قابلیت کنترل و رصد از راه دور هستند و درحال حاضر در 500 نقطه از ایستگاههای مترو نصب شدهاند.
احمدی بافنده ادامه داد: توزیع این دستگاهها در مترو باتوجه به میزان تردد مسافر در هر ایستگاه در نظر گرفته شده است به عنوان مثال در ایستگاه امام خمینی (ره) 11 دستگاه، صادقیه 17 دستگاه و ایستگاههای دیگر به نسبت مسافر تعدادی دستگاه نصب شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در حال حاضر این دستگاهها حدود 7 تا 8 هزار تراکنش دارند و سعی بر آنست که میزان تراکنش روزانه به 50 هزار در روز برسد.
وی در ادامه به نصب دستگاههای ایزی شارژ در ایستگاههای مترو اشاره کرد و گفت: این دستگاهها در راستای به روز رسانی سیستم فروش بلیت به ایستگاههای مترو تهران اضافه شدند تا مسافران بتوانند بدون اتلاف وقت نسبت به خرید بلیت و یا شارژ کارتهای خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه دستگاه ایزی شارژ به شبکه بانکی متصل است و مسافران میتوانند با استفاده از کارتهای بانکی، بلیتهای مورد نظر خود را را شارژ و پرینت آن را دریافت کنند، افزود: این دستگاهها دارای قابلیت کنترل و رصد از راه دور هستند و درحال حاضر در 500 نقطه از ایستگاههای مترو نصب شدهاند.
احمدی بافنده ادامه داد: توزیع این دستگاهها در مترو باتوجه به میزان تردد مسافر در هر ایستگاه در نظر گرفته شده است به عنوان مثال در ایستگاه امام خمینی (ره) 11 دستگاه، صادقیه 17 دستگاه و ایستگاههای دیگر به نسبت مسافر تعدادی دستگاه نصب شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در حال حاضر این دستگاهها حدود 7 تا 8 هزار تراکنش دارند و سعی بر آنست که میزان تراکنش روزانه به 50 هزار در روز برسد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها