کد خبر:
۴۳۵۰۳ ۱۴:۲۲
۱۳۹۵/۱۰/۰۳
برگزاری نمایشگاهها در وسط شهر مهمترین خطوط ترافیکی شهر را مسدود میکند
دولت سهمش در حمل و نقل را پرداخت نکرده است
پدال نیوز:- رئیس حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که دولت در حوزه حملکمیسیون ونقل عمومی به تعهدات خود عمل کند قطعاً مردم با مشکلات ترافیکی کمتری مواجه خواهند شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل فارس ، پرویز سروری درباره افزایش حجم ترافیک در شهر تهران، اظهار داشت: هر چقدر ترافیک در شهر افزایش یابد میزان مطالبات مردم نسبت به حملونقل عمومی و اقداماتی که باید در این خصوص صورت بگیرد نیز تشدید میشود.
وی افزود: هنگامی که دولت سهم خود را در حملونقل عمومی از جمله مترو، اتوبوسرانی و همچنین واردات خودروهای هیبریدی برآورده نکند مردم به شکلی مطالبهگر میشوند که چرا دولت در موضوعی که حیات آنها را تهدید میکنند و وقت آنها را در ترافیک تلف میکند ورود نمیکنند.
سروری یادآور شد: در صورتی که دولت در حوزه حملونقل عمومی به تعهدات خود عمل کند قطعاً مردم با مشکلات ترافیکی کمتری مواجه خواهند شد و ضرورتی نمیبینند که از خودروهای شخصی استفاده کنند.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: سکوت دولت در رابطه با اتخاذ تصمیم انقلابی مبنی بر اینکه سالانه میلیونها خودرو به داخل کشور تزریق میشود و موتورهای کاربراتوری نیز از چرخه تردد خارج نمیشوند تعجبانگیز است.
وی درباره افزایش ترافیک گفت: ما هر ساله در زمانی که روزها کوتاه میشود با انباشته شدن خودروها در شبها مواجه میشویم و در نهایت موجب ترافیک شبانگاهی در پایتخت میشود.
سروری بیان داشت: تا زمانی که دولت سهم خود را در حملونقل عمومی پرداخت نکند اقدام مؤثری در کاهش ترافیک شهر تهران صورت نمیگیرد و شهرداری نیز نمیتواند به تنهایی از پس مشکلات ترافیکی شهر و حملونقل عمومی برآید.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران، افزود: در حال حاضر یکصد کیلومتر مترو تا چند ماه دیگر به ناوگان حملونقل ریلی شهر اضافه میشود و نیازمند واگنهای جدید هستیم. اگر دولت یک میلیارد دلار مصوب را از صندوق به شهرداری پرداخت میکرد شهرداری نیز نسبت به خرید واگنها اقدام میکردند و حجم بیشتری از مسافران را منتقل میکردند.
وی یادآور شد: در صورتی که خطوط جدید راه اندازی شود بار این خطوط نیز در خطوط جاری مترو قرار میگیرد و سر فاصله رسیدن قطارها به ایستگاه افزایش خواهد یافت.
سروری درباره انتقال نمایشگاهها به نمایشگاه بینالمللی شهر آفتاب نیز اظهار داشت: دولت متعهد شده است که با راهاندازی نمایشگاه جدید همه نمایشگاهها به شهر آفتاب منتقل شود و شهرداری تهران نیز هزینه بسیاری در این خصوص انجام داده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران، بیان داشت: هنگامی که نمایشگاهها در وسط شهر برگزار میشود مهمترین خطوط ترافیکی شهر مسدود و در چند روز گذشته نیز شاهد افزایش حجم ترافیک به این دلیل بودیم.
وی گفت: حال سؤال پیش میآید که چرا دولت به خاطر درآمدهای محدودی که از برگزاری نمایشگاه کسب میکند این حجم بار ترافیک را به شهر تحمیل و مشکلات مردم را در این خصوص افزایش میدهد.
سروری خاطرنشان کرد: تمامی این ناهماهنگیها باعث میشود مردم در سختی و مشکلات قرار گیرند.
وی افزود: هنگامی که دولت سهم خود را در حملونقل عمومی از جمله مترو، اتوبوسرانی و همچنین واردات خودروهای هیبریدی برآورده نکند مردم به شکلی مطالبهگر میشوند که چرا دولت در موضوعی که حیات آنها را تهدید میکنند و وقت آنها را در ترافیک تلف میکند ورود نمیکنند.
سروری یادآور شد: در صورتی که دولت در حوزه حملونقل عمومی به تعهدات خود عمل کند قطعاً مردم با مشکلات ترافیکی کمتری مواجه خواهند شد و ضرورتی نمیبینند که از خودروهای شخصی استفاده کنند.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: سکوت دولت در رابطه با اتخاذ تصمیم انقلابی مبنی بر اینکه سالانه میلیونها خودرو به داخل کشور تزریق میشود و موتورهای کاربراتوری نیز از چرخه تردد خارج نمیشوند تعجبانگیز است.
وی درباره افزایش ترافیک گفت: ما هر ساله در زمانی که روزها کوتاه میشود با انباشته شدن خودروها در شبها مواجه میشویم و در نهایت موجب ترافیک شبانگاهی در پایتخت میشود.
سروری بیان داشت: تا زمانی که دولت سهم خود را در حملونقل عمومی پرداخت نکند اقدام مؤثری در کاهش ترافیک شهر تهران صورت نمیگیرد و شهرداری نیز نمیتواند به تنهایی از پس مشکلات ترافیکی شهر و حملونقل عمومی برآید.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران، افزود: در حال حاضر یکصد کیلومتر مترو تا چند ماه دیگر به ناوگان حملونقل ریلی شهر اضافه میشود و نیازمند واگنهای جدید هستیم. اگر دولت یک میلیارد دلار مصوب را از صندوق به شهرداری پرداخت میکرد شهرداری نیز نسبت به خرید واگنها اقدام میکردند و حجم بیشتری از مسافران را منتقل میکردند.
وی یادآور شد: در صورتی که خطوط جدید راه اندازی شود بار این خطوط نیز در خطوط جاری مترو قرار میگیرد و سر فاصله رسیدن قطارها به ایستگاه افزایش خواهد یافت.
سروری درباره انتقال نمایشگاهها به نمایشگاه بینالمللی شهر آفتاب نیز اظهار داشت: دولت متعهد شده است که با راهاندازی نمایشگاه جدید همه نمایشگاهها به شهر آفتاب منتقل شود و شهرداری تهران نیز هزینه بسیاری در این خصوص انجام داده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران، بیان داشت: هنگامی که نمایشگاهها در وسط شهر برگزار میشود مهمترین خطوط ترافیکی شهر مسدود و در چند روز گذشته نیز شاهد افزایش حجم ترافیک به این دلیل بودیم.
وی گفت: حال سؤال پیش میآید که چرا دولت به خاطر درآمدهای محدودی که از برگزاری نمایشگاه کسب میکند این حجم بار ترافیک را به شهر تحمیل و مشکلات مردم را در این خصوص افزایش میدهد.
سروری خاطرنشان کرد: تمامی این ناهماهنگیها باعث میشود مردم در سختی و مشکلات قرار گیرند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش