کد خبر:
۴۳۴۸۷ ۱۱:۲۴
۱۳۹۵/۱۰/۰۳
آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به طول ۱۵۸ کیلومتر به پیشرفت فیزیکی ۱۸درصدی رسیده است گفت: در ساخت این آزادراه از زمانبندی شده جلوتر بودهایم و بهار سال آینده قطعه ۴ آزادراه به طول ۳۸ کیلومتر به افتتاح میرسد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از میزان،خیرالله خادمی در بازدید از 4 قطعه آزاد راه کنار گذر جنوبی تهران با بیان اینکه قطعه 4 این آزادراه به طول 38 کیلومتر بهار سال آینده به افتتاح میرسد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل ادامه داد: این آزادراه به ارزش 1653میلیارد تومان و به طول 158 کیلومتر با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در حال ساخت است و سهم دولت 30 درصد و سهم قرارگاه 70 درصد است.
خادمی با اشاره به زمان تحویل آزادراه کنار گذر جنوبی تهران گفت: قرارداد این آزادراه اسفندماه سال گذشته منعقد شده است و طبق تعهدات پیمانکار 4 ساله تحویل داده میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرایند ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران جلوتر از برنامه در حال انجام است گفت: پیشرفت فیزیکی قطعه 4 این آزادراه از اتوبان قم تا گرمسار به طول 38 کیلومتر امروز به 50 درصد رسیده است و پیشرفت فیزیکی کل پروژه بیش از 18 درصد است.
وی ادامه داد: قطعه یک این آزادراه از شهر ابیک در 50 کیلومتری تهران شروع میشود و طول آن 40 کیلومتر است و تا جاده شهریار به بویین زهرا ادامه دارد. همچنین قطعه 2 این آزادراه از بویین زهرا تا اتوبان ساوه است که طول آن 50کیلومتر است و قطعه سوم نیز از اتوبان ساوه تا اتوبان قم به طول 30 کیلومتر است.
خادمی با بیان اینکه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران یکی از مهمترین و حساسترین پروژههای عمرانی کشور محسوب میشود ادامه داد: تمام ورودیها و بزرگراه و آزادراه و محورهای پایتخت از طریق آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به هم متصل میشوند و این آزادراه 9 تبادل را به یکدیگر وصل میکند.
وی با بیان اینکه ترافیک ورودی به تهران از طریق آزادراه کنارگذر جنوبی تهران از پایتخت خارج میشود گفت: این ازادراه محور ترانزیت شرق به غرب را بدون آنکه ترددها وارد تهران شوند این آزادراه محور ترانزیت شرق به غرب است بدون آنکه ترافیک به پایتخت وارد شود.
خادمی ادامه داد: با ساخت این آزادراه تمام ترافلیک ورودی به تهران و خروجی از پایتخت از تهران خارج میشود و ترافیک کرج تخلیه میشود.
معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نوین در ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران گفت: برای اولین بار است که در کشور اجرای لایههای ساب بیس با دستگاه فینیشر انجام میشود که کیفیت اجرا را بالا میبرد و عمر جاده را افزایش میدهد.
وی تاکید کرد: با ساخت جنوبی تهران گلوگاه ترافیکی ورودی و خروجی از تهران رفع میشود.
این مقام مسئول با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ماهانه یک الی یک ونیم درصد است گفت: بیست کیلومتر از قطعه 4 این آزادراه آسفالت شده است وتا اردیبهشت آینده 20 کیلومتر دیگر آسفالت میشود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: قطعه 4 این آزادراه قم به گرمسار به اتوبان تهران متصل میکند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل ادامه داد: این آزادراه به ارزش 1653میلیارد تومان و به طول 158 کیلومتر با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در حال ساخت است و سهم دولت 30 درصد و سهم قرارگاه 70 درصد است.
خادمی با اشاره به زمان تحویل آزادراه کنار گذر جنوبی تهران گفت: قرارداد این آزادراه اسفندماه سال گذشته منعقد شده است و طبق تعهدات پیمانکار 4 ساله تحویل داده میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرایند ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران جلوتر از برنامه در حال انجام است گفت: پیشرفت فیزیکی قطعه 4 این آزادراه از اتوبان قم تا گرمسار به طول 38 کیلومتر امروز به 50 درصد رسیده است و پیشرفت فیزیکی کل پروژه بیش از 18 درصد است.
وی ادامه داد: قطعه یک این آزادراه از شهر ابیک در 50 کیلومتری تهران شروع میشود و طول آن 40 کیلومتر است و تا جاده شهریار به بویین زهرا ادامه دارد. همچنین قطعه 2 این آزادراه از بویین زهرا تا اتوبان ساوه است که طول آن 50کیلومتر است و قطعه سوم نیز از اتوبان ساوه تا اتوبان قم به طول 30 کیلومتر است.
خادمی با بیان اینکه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران یکی از مهمترین و حساسترین پروژههای عمرانی کشور محسوب میشود ادامه داد: تمام ورودیها و بزرگراه و آزادراه و محورهای پایتخت از طریق آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به هم متصل میشوند و این آزادراه 9 تبادل را به یکدیگر وصل میکند.
وی با بیان اینکه ترافیک ورودی به تهران از طریق آزادراه کنارگذر جنوبی تهران از پایتخت خارج میشود گفت: این ازادراه محور ترانزیت شرق به غرب را بدون آنکه ترددها وارد تهران شوند این آزادراه محور ترانزیت شرق به غرب است بدون آنکه ترافیک به پایتخت وارد شود.
خادمی ادامه داد: با ساخت این آزادراه تمام ترافلیک ورودی به تهران و خروجی از پایتخت از تهران خارج میشود و ترافیک کرج تخلیه میشود.
معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نوین در ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران گفت: برای اولین بار است که در کشور اجرای لایههای ساب بیس با دستگاه فینیشر انجام میشود که کیفیت اجرا را بالا میبرد و عمر جاده را افزایش میدهد.
وی تاکید کرد: با ساخت جنوبی تهران گلوگاه ترافیکی ورودی و خروجی از تهران رفع میشود.
این مقام مسئول با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ماهانه یک الی یک ونیم درصد است گفت: بیست کیلومتر از قطعه 4 این آزادراه آسفالت شده است وتا اردیبهشت آینده 20 کیلومتر دیگر آسفالت میشود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: قطعه 4 این آزادراه قم به گرمسار به اتوبان تهران متصل میکند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش