مشتری مداری به روش واردکنندگان خودرو!
پرشین خودرو: یکی از مشتریان اطلس خودرو در پیامی که برای ما ارسال کرده از رخدادهای عجیب در معامله خودروهای خارجی با مشتریان ایرانی خبر داده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از «پرشین خودرو»، دکتر حمید رضوانیان فوق تخصص نوزادان در پیام خود نوشته است: در مورخ 29 شهریورماه 93 در یکی از عاملیت های مجاز شرکت اطلس خودرو نماینده رسمی کیا موتورز، یک دستگاه اسپورتیج با موعد تحویل 120روزه و گارانتی 5 ساله ثبت نام کردم.
به گفته وی، پس از وعده ها و خلف وعده های فراوان بالاخره در مورخ 31 خردادماه 94 خودروی فوق با شماره شاسی 7768101 به بنده تحویل شد، اما متاسفانه از همان روز اول متوجه خرابی ساعت کنسول شدم اما با کم اهمیت دانستن آن، رفع عیب را به سرویس اولیه موکول کردم ولی در کمتر از 48 ساعت از تحویل و با کمتر از 100 کیلومتر کارکرد، خودرو به طور ناگهانی در حین حرکت خاموش شد که پس از استارت مجدد، خودرو دچار اختلال حرکت بود، پس از تماس با مرکز امداد خودروی شرکت مذکور و به رغم درخواست بنده برای اعزام گروه های امدادی سیار فقط تلفنی توصیه به انتقال خودرو به نمایندگی برای عیب یابی یا تعمیر شد.
رضوانیان در ادامه پیام خود نوشته است: پس از پذیرش خودرو در نمایندگی و عیب یابی، ایراد خودرو نقص در گیربکس به دلیل کیفیت پایین قطعه اعلام شد و در ابتدا شرکت تعویض قطعه معیوب داخل گیربکس را پیشنهاد کرد اما پس از اصرار بنده بر تعویض خودرو(با توجه به ایرادات عدیده آن از ابتدا و خرابی قطعه مهمی چون گیربکس در کمتر از 48 ساعت) مقرر شد که گیربکس خودرو به طور کامل تعویض شود که آن هم منوط به وارد کردن گیربکس آکبند از دوبی طی 2-3 هفته بود.
اما اینک باوجود گذشت حدود یک ماه از پذیرش خودرو در تعمیرگاه نه تنها گیربکس آکبندی را که در ابتدا قول داده شده بود تامین نشد، تعویض گیربکس ماشین بنده با گیربکس خودروی استوک یا غیر قابل فروش دیگر مطرح شد که باز بنده مخالفت کامل خود را با آن اعلام کردم این بار مسئولان، تامین قطعه از کشورهای دیگر از جمله شرق اروپا را مطرح کردند اما در همین اثنا شرکت مذکور یک گیربکس را بعنوان گیربکس نو تحویل تعمیرگاه کرده اما بنده در زمان باز کردن پکیج قطعه فوق در آنجا حضور یافتم که متاسفانه گیربکس فوق در حالیکه کاملا خاک گرفته بود به طرز ناشیانه ای بسته بندی شده بود که باز هم من مانع سوار کردن گیربکس فوق شدم و جالب این که پس از این مسئله، مسئولان شرکت با توجیه اقدام فوق الذکر سعی بر القای این دارند که این گیربکس از یک خودروی کاملا نو(؟) باز شده است.
در نهایت سوال من این است، پاسخگوی من که به دلیل انجام کار طبابت و عضویت در هیات علمی دانشگاه نیازمند ترددهای مکرر هستم، کیست؟ آیا کسی هست که از حقوق ضایع شده من دفاع کند!؟
به گفته وی، پس از وعده ها و خلف وعده های فراوان بالاخره در مورخ 31 خردادماه 94 خودروی فوق با شماره شاسی 7768101 به بنده تحویل شد، اما متاسفانه از همان روز اول متوجه خرابی ساعت کنسول شدم اما با کم اهمیت دانستن آن، رفع عیب را به سرویس اولیه موکول کردم ولی در کمتر از 48 ساعت از تحویل و با کمتر از 100 کیلومتر کارکرد، خودرو به طور ناگهانی در حین حرکت خاموش شد که پس از استارت مجدد، خودرو دچار اختلال حرکت بود، پس از تماس با مرکز امداد خودروی شرکت مذکور و به رغم درخواست بنده برای اعزام گروه های امدادی سیار فقط تلفنی توصیه به انتقال خودرو به نمایندگی برای عیب یابی یا تعمیر شد.
رضوانیان در ادامه پیام خود نوشته است: پس از پذیرش خودرو در نمایندگی و عیب یابی، ایراد خودرو نقص در گیربکس به دلیل کیفیت پایین قطعه اعلام شد و در ابتدا شرکت تعویض قطعه معیوب داخل گیربکس را پیشنهاد کرد اما پس از اصرار بنده بر تعویض خودرو(با توجه به ایرادات عدیده آن از ابتدا و خرابی قطعه مهمی چون گیربکس در کمتر از 48 ساعت) مقرر شد که گیربکس خودرو به طور کامل تعویض شود که آن هم منوط به وارد کردن گیربکس آکبند از دوبی طی 2-3 هفته بود.
اما اینک باوجود گذشت حدود یک ماه از پذیرش خودرو در تعمیرگاه نه تنها گیربکس آکبندی را که در ابتدا قول داده شده بود تامین نشد، تعویض گیربکس ماشین بنده با گیربکس خودروی استوک یا غیر قابل فروش دیگر مطرح شد که باز بنده مخالفت کامل خود را با آن اعلام کردم این بار مسئولان، تامین قطعه از کشورهای دیگر از جمله شرق اروپا را مطرح کردند اما در همین اثنا شرکت مذکور یک گیربکس را بعنوان گیربکس نو تحویل تعمیرگاه کرده اما بنده در زمان باز کردن پکیج قطعه فوق در آنجا حضور یافتم که متاسفانه گیربکس فوق در حالیکه کاملا خاک گرفته بود به طرز ناشیانه ای بسته بندی شده بود که باز هم من مانع سوار کردن گیربکس فوق شدم و جالب این که پس از این مسئله، مسئولان شرکت با توجیه اقدام فوق الذکر سعی بر القای این دارند که این گیربکس از یک خودروی کاملا نو(؟) باز شده است.
در نهایت سوال من این است، پاسخگوی من که به دلیل انجام کار طبابت و عضویت در هیات علمی دانشگاه نیازمند ترددهای مکرر هستم، کیست؟ آیا کسی هست که از حقوق ضایع شده من دفاع کند!؟
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها