کد خبر:
۴۳۲۶۲ ۱۲:۴۷
۱۳۹۵/۰۹/۳۰
عضو شورای اسلامی شهر تهران
430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری در ردیف پلاک گذاری هستند
پدال نیوز- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۴۳۰ هزار موتورسیکلت کاربراتوری در ردیف پلاکگذاری قرار گرفته است که از پلیس راهور تقاضا میشود نسبت به پلاکگذاری این موتورسیکلتها اقدام نکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، معصومه آباد در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری در ردیف پلاکگذاری قرار گرفتند که بخشی از آنها وارد شهر تهران میشود.
وی افزود: با توجه به اینکه 80 درصد آلایندگیها مربوط به خودروهاست و متهم اول موتورسیکلتها کاربراتوری است، بیان داشت: براساس محاسبات صورت گرفته هر موتورسیکلت کاربراتوری در هر کیلومتر 15 گرم آلایندگی ایجاد میکند که روزانه موتورسیکلتها 100 کیلومتر پیمایش دارند و بر این حساب 1500 گرم آلایندگی در سطح شهر ایجاد میشود و این نشان میدهد که بمب شیمیایی در تهران در حال انفجار است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری که باید در 10 سال شمارهگذاری میشد، متأسفانه در یک سال قرار است شمارهگذاری و بخشی از آن وارد شهر تهران شود.
وی گفت: پلیس راهور در رابطه با پلاکگذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری مقاومت کند و اگر 80 درصد این موتورسیکلتها وارد شهر تهران شود با افزایش شدید آلایندگی مواجه میشویم.
آباد تاکید کرد: به جان 10 میلیون نفر شهروند در تهران توجه شود و این 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری را امحاء کنند و اگر حقوق اولیه مردم را نادیده بگیریم، جفای بزرگی است.
در ادامه، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت مصوبه دارد که نباید موتورسیکلتهای کاربراتوری پلاک شوند و پلاک شدن این موتورها هنوز به قطعیت نرسیده است.
وی افزود: با توجه به اینکه 80 درصد آلایندگیها مربوط به خودروهاست و متهم اول موتورسیکلتها کاربراتوری است، بیان داشت: براساس محاسبات صورت گرفته هر موتورسیکلت کاربراتوری در هر کیلومتر 15 گرم آلایندگی ایجاد میکند که روزانه موتورسیکلتها 100 کیلومتر پیمایش دارند و بر این حساب 1500 گرم آلایندگی در سطح شهر ایجاد میشود و این نشان میدهد که بمب شیمیایی در تهران در حال انفجار است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری که باید در 10 سال شمارهگذاری میشد، متأسفانه در یک سال قرار است شمارهگذاری و بخشی از آن وارد شهر تهران شود.
وی گفت: پلیس راهور در رابطه با پلاکگذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری مقاومت کند و اگر 80 درصد این موتورسیکلتها وارد شهر تهران شود با افزایش شدید آلایندگی مواجه میشویم.
آباد تاکید کرد: به جان 10 میلیون نفر شهروند در تهران توجه شود و این 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری را امحاء کنند و اگر حقوق اولیه مردم را نادیده بگیریم، جفای بزرگی است.
در ادامه، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت مصوبه دارد که نباید موتورسیکلتهای کاربراتوری پلاک شوند و پلاک شدن این موتورها هنوز به قطعیت نرسیده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها