کد خبر:
۴۱۹۶۴ ۱۲:۲۶
۱۳۹۵/۰۹/۱۵
اسقاط مینیبوسهای فرسوده از هفته آینده
پدال نیوز- طرح از رده خارج کردن مینیبوسهای فرسوده از هفته آینده کلید میخورد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از همشهری ، به گفته پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، در پایتخت هزار دستگاه مینیبوس فرسوده با عمر بالای 25تا 30سال وجود دارد که تاکنون 700مالک مینیبوس فرسوده در این طرح نام نویسی کردهاند. وی گفت: براساس مصوبه سال 92، سازمان محیطزیست، شهرداری و ستاد سوخت باید هرکدام به میزان 20میلیون تومان بلاعوض برای نوسازی این ناوگان پرداخت میکردند که در سال 92فقط 120دستگاه مینیبوس فرسوده نوسازی شد و پس از آن همه کمکها قطع شد و این پروژه معطل ماند.
سنندجی افزود: در سال 95براساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری وارد میدان شد و قرار شد20میلیون تومان بلاعوض پرداخت کند و همچنین 10تا 11میلیون از محل اسقاط خودرو به مالکان پرداخت شود و تاکسی به قیمت 33میلیون تومان به مالکان مینیبوس واگذار شود. وی گفت: باتوجه به این موضوع، مالکان مینیبوسهای فرسوده باید فقط 2میلیون تومان دیگر پرداخت کنند که صاحب تاکسی شوند.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: قرار است تاکسیها در 3مرحله به مالکان مینیبوسهای فرسوده واگذار شود؛ در مرحلههای اول و دوم 500دستگاه و در مرحله سوم 200دستگاه تاکسی تحویل خواهد داشت. سنندجی گفت: از 300دستگاه باقیمانده 80نفر نیز درخواست تعویض مینیبوس را دارند که براین اساس مقرر شد 20میلیون تومان وام بلاعوض از سوی شهرداری و همچنین یک وام 8درصد و همچنین 11میلیون تومان بابت اسقاط خودرو پرداخت شود که بنابراین مالک مینیبوسهای جدید باید فقط 10میلیون تومان بابت این تبدیل پرداخت کنند. سنندجی گفت: اگر مالکان مینیبوس فرسوده در این طرح شرکت نکند از ابتدای سال آینده امکان تردد نخواهد داشت.
سنندجی افزود: در سال 95براساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری وارد میدان شد و قرار شد20میلیون تومان بلاعوض پرداخت کند و همچنین 10تا 11میلیون از محل اسقاط خودرو به مالکان پرداخت شود و تاکسی به قیمت 33میلیون تومان به مالکان مینیبوس واگذار شود. وی گفت: باتوجه به این موضوع، مالکان مینیبوسهای فرسوده باید فقط 2میلیون تومان دیگر پرداخت کنند که صاحب تاکسی شوند.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: قرار است تاکسیها در 3مرحله به مالکان مینیبوسهای فرسوده واگذار شود؛ در مرحلههای اول و دوم 500دستگاه و در مرحله سوم 200دستگاه تاکسی تحویل خواهد داشت. سنندجی گفت: از 300دستگاه باقیمانده 80نفر نیز درخواست تعویض مینیبوس را دارند که براین اساس مقرر شد 20میلیون تومان وام بلاعوض از سوی شهرداری و همچنین یک وام 8درصد و همچنین 11میلیون تومان بابت اسقاط خودرو پرداخت شود که بنابراین مالک مینیبوسهای جدید باید فقط 10میلیون تومان بابت این تبدیل پرداخت کنند. سنندجی گفت: اگر مالکان مینیبوس فرسوده در این طرح شرکت نکند از ابتدای سال آینده امکان تردد نخواهد داشت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها