راهاندازی ۲ آزمایشگاه جدید برای پایش بنزین
پدال نیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به راهاندازی دو آزمایشگاه جدید برای پایش کیفیت بنزین، گفت: در بودجه ۹۶ اولویت با تامین مالی برای به روزرسانی آزمایشگاهها و تامین مواد اولیه است.
به گزارش "پدال نیوز" پدال نیوز به نقل از مهر ،نیره پیروزبخت در خصوص اولویتهای سازمان ملی استاندارد در بودجه ۹۶، گفت: در حال حاضر مشغول بررسی بودجه هستیم؛ اما اولویت ما در بهروزرسانی آزمایشگاهها و تامین مواد اولیه برای آزمایشگاههای سراسر کشور است.
وی در خصوص تامین بودجه برای پایش کیفیت بنزین و گازوئیل در بودجه ۹۶، گفت: پایش بنزین و گازوئیل در سال ۹۵ انجام شده؛ ولی برای پایش بهتر کیفیت بنزین یک آزمایشگاه دیگر هم اضافه و دستگاه مربوط به آن خریداری شده است.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه این دستگاه فعلا در پژوهشکده استاندارد قرار دارد؛ اما ممکن است به برخی شهرهای دیگر منتقل شود، اظهار داشت: در حال حاضر در جنوب هرمزگان، کار آزمایش کیفیت بنزین انجام میگیرد و به دنبال این هستیم که یک آزمایشگاه دیگر هم برای پایش کیفیت این حامل انرژی ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه درخواستهایی برای تامین این ملزومات ارائه کردهایم، افزود: به غیر از مسائل بودجههای جاری، یک نکته دیگر هم که به دنبال آن هستیم، تکمیل ساختمانهای سازمان استاندارد در سایر شهرها است.
پیروزبخت با اشاره به اینکه این ۱۰ پروژه از دوره قبل کلنگ زنی شده بود، اظهار داشت: در این مدت سعی شده که این ساختمانهای نیمهکاره در برخی شهرها به پایان برسد که تاکنون ۴ ساختمان به اتمام رسیده است.
معاون رئیسجمهور با اعلام اینکه در برخی شهرها که قطب صنعتی کشور است، آزمایشگاه و دفتر سازمان استاندارد نداشتیم، افزود: خوشبختانه این کار انجام شده و در برخی شهرها، ساختمانهای سازمان ملی استاندارد تکمیل شده و علیرغم کمبود بودجه، اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.
وی در خصوص تامین بودجه برای پایش کیفیت بنزین و گازوئیل در بودجه ۹۶، گفت: پایش بنزین و گازوئیل در سال ۹۵ انجام شده؛ ولی برای پایش بهتر کیفیت بنزین یک آزمایشگاه دیگر هم اضافه و دستگاه مربوط به آن خریداری شده است.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه این دستگاه فعلا در پژوهشکده استاندارد قرار دارد؛ اما ممکن است به برخی شهرهای دیگر منتقل شود، اظهار داشت: در حال حاضر در جنوب هرمزگان، کار آزمایش کیفیت بنزین انجام میگیرد و به دنبال این هستیم که یک آزمایشگاه دیگر هم برای پایش کیفیت این حامل انرژی ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه درخواستهایی برای تامین این ملزومات ارائه کردهایم، افزود: به غیر از مسائل بودجههای جاری، یک نکته دیگر هم که به دنبال آن هستیم، تکمیل ساختمانهای سازمان استاندارد در سایر شهرها است.
پیروزبخت با اشاره به اینکه این ۱۰ پروژه از دوره قبل کلنگ زنی شده بود، اظهار داشت: در این مدت سعی شده که این ساختمانهای نیمهکاره در برخی شهرها به پایان برسد که تاکنون ۴ ساختمان به اتمام رسیده است.
معاون رئیسجمهور با اعلام اینکه در برخی شهرها که قطب صنعتی کشور است، آزمایشگاه و دفتر سازمان استاندارد نداشتیم، افزود: خوشبختانه این کار انجام شده و در برخی شهرها، ساختمانهای سازمان ملی استاندارد تکمیل شده و علیرغم کمبود بودجه، اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش