رئیس سازمان اموال تملیکی:
ایران خودروهای لوکس مصادره ای را صادر میکند
پدال نیوز- امین دلیری رئیس سازمان اموال تملیکی روز گذشته مهمان غرفه پارسینه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها بود تا از صادرات برخی از خودروهای لوکس به خارج از کشور خبر دهد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از پارسینه ، امین دلیری رئیس سازمان اموال تملیکی مهمان غرفه پارسینه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها بود تا از صادرات برخی از خودروهای لوکس به خارج از کشور خبر دهد.
به گفته رئیس سازمان اموال تملیکی، تمام خودروهای لوکس مصادره شده تنها مربوط به بحث قاچاق نیست. یک بخش بحث قاچاق خودروهای لوکس با موتور 2500 سی سی به بالاست و بحث دیگر خودروهای لوکس متروکه هستند.
وی در توضیح خودروهای متروکه افزود: متروکه ها صاحب دارند به این معنی که از مبادی رسمی وارد کشور شده است. اما در موعد مقرر صاحبان برای ترخیص کالا مراجعه نکرده اند که دراین شرایط مشمول کالای متروکه شده اند.
دلیری متذکر شد: اما به هر حال بخشی از خودروهای لوکس مصادره شده از محل قاچاق بوده است. به هرحال در حال فراهم کردن صادرات در مجموع 182 دستگاه بالای 2500 سی سی که خودروی لوکس محسوب میشوند هستیم که مطمئنا امکان توزیع آنان در داخل کشور وجود ندارد.
رئیس سازمان اموال تملیکی با اشاره به زمان اجرایی شدن این امر تصریح کرد: سازوکارها در حال انجام است. باید مصوبه های لازم از ستاد قاچاق کالا و ارز پرفته شود که دراینصورت این امر محقق خواهد شد.
براساس اظهارات وی، استثنایی دیگر هم وجود دارد آنهم در خصوص کالاهای متروکه ای که قبل از ممنوعیت دولت وارد کشور شده اند که قطعا این کالاها نیز با رای دیوان عدالت اداری به مزایده گذاشته خواهند شد.
به گفته رئیس سازمان اموال تملیکی، تمام خودروهای لوکس مصادره شده تنها مربوط به بحث قاچاق نیست. یک بخش بحث قاچاق خودروهای لوکس با موتور 2500 سی سی به بالاست و بحث دیگر خودروهای لوکس متروکه هستند.
وی در توضیح خودروهای متروکه افزود: متروکه ها صاحب دارند به این معنی که از مبادی رسمی وارد کشور شده است. اما در موعد مقرر صاحبان برای ترخیص کالا مراجعه نکرده اند که دراین شرایط مشمول کالای متروکه شده اند.
دلیری متذکر شد: اما به هر حال بخشی از خودروهای لوکس مصادره شده از محل قاچاق بوده است. به هرحال در حال فراهم کردن صادرات در مجموع 182 دستگاه بالای 2500 سی سی که خودروی لوکس محسوب میشوند هستیم که مطمئنا امکان توزیع آنان در داخل کشور وجود ندارد.
رئیس سازمان اموال تملیکی با اشاره به زمان اجرایی شدن این امر تصریح کرد: سازوکارها در حال انجام است. باید مصوبه های لازم از ستاد قاچاق کالا و ارز پرفته شود که دراینصورت این امر محقق خواهد شد.
براساس اظهارات وی، استثنایی دیگر هم وجود دارد آنهم در خصوص کالاهای متروکه ای که قبل از ممنوعیت دولت وارد کشور شده اند که قطعا این کالاها نیز با رای دیوان عدالت اداری به مزایده گذاشته خواهند شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها