کد خبر:
۳۹۴۴۰ ۰۸:۴۸
۱۳۹۵/۰۸/۱۲
ب ام و i۵ تایید شد اما ۵ سال دیگر میآید
پدال نیوز - بالاخره پس از مدتها انتظار ظاهرا قرار است i۵ که شایعات زیادی پیرامون آن وجود داشت الکتریکی بعدی ب.ام.و باشد، ولی مشتریان این خودرو باید برای سوار شدن به آن پنج سال صبر کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از لفتلین نیوز، این شرکت اوایل امسال برنامه هایی را برای دور شدن از پیشرانه های الکتریکی اعلام کرد و در عوض اولویت خود را آوردن فناوری پیشرفته خودروهای خودران به بازار تا سال 2021 اعلام کرد.
گزارشهای بعدی حاکی از اختلاف نظر بین مدیران این شرکت بود به طوری که برخی مایل به عرضه یک خودروی الکتریکی دیگر و برخی به دلیل شکست تجاری i3 مخالف هدر دادن پول بیشتر روی این خودروها هستند.
اما اکنون منابع آگاه به "اتو کار" گفته اند که این شرکت نهایتا فهرست گزینه های خود را به یک خودرو محدود کرده اند که در واقع هر دو هدف را تامین خواهد کرد. گزارشها حاکی از اینست که این خودرو موسوم به i5 خواهد بود و بر خلاف شایعات قبلی یک کراس اور خواهد بود نه یک سدان یا هاچبک.
اما گزارشهای دیگری هم هستند که میگویند ب.ام. و در حال توسعه نسخه الکتریکی نسل بعدی X3 و یک مدل الکتریکی با برند مینی است که انتظار میرود هر دو 250 مایل توان طی مسیر داشته باشند.
ب.ام.و تاکنون خودروهای الکتریکی i3 و i8 را روانه بازار کرده ولی به نظر میرسد این شرکت تا زمان توسعه فناوری خودران، نسل بعدی الکتریکی هایش را عرضه نخواهد کرد.
یان رابرتسون مدیر فروش و بازاریابی ب.ام.و با تایید این زمابندی میگوید: زمان موجود تا 2021 اجازه میدهد که این خودروی الکتریکی از فناوریهای پیشرفته خودران و باتری های جدید بهره ببرد.
گزارشهای بعدی حاکی از اختلاف نظر بین مدیران این شرکت بود به طوری که برخی مایل به عرضه یک خودروی الکتریکی دیگر و برخی به دلیل شکست تجاری i3 مخالف هدر دادن پول بیشتر روی این خودروها هستند.
اما اکنون منابع آگاه به "اتو کار" گفته اند که این شرکت نهایتا فهرست گزینه های خود را به یک خودرو محدود کرده اند که در واقع هر دو هدف را تامین خواهد کرد. گزارشها حاکی از اینست که این خودرو موسوم به i5 خواهد بود و بر خلاف شایعات قبلی یک کراس اور خواهد بود نه یک سدان یا هاچبک.
اما گزارشهای دیگری هم هستند که میگویند ب.ام. و در حال توسعه نسخه الکتریکی نسل بعدی X3 و یک مدل الکتریکی با برند مینی است که انتظار میرود هر دو 250 مایل توان طی مسیر داشته باشند.
ب.ام.و تاکنون خودروهای الکتریکی i3 و i8 را روانه بازار کرده ولی به نظر میرسد این شرکت تا زمان توسعه فناوری خودران، نسل بعدی الکتریکی هایش را عرضه نخواهد کرد.
یان رابرتسون مدیر فروش و بازاریابی ب.ام.و با تایید این زمابندی میگوید: زمان موجود تا 2021 اجازه میدهد که این خودروی الکتریکی از فناوریهای پیشرفته خودران و باتری های جدید بهره ببرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها