رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران خبر داد
توقف ورود خودروهای وارداتی به دستور وزیر رفاه
پدال نیوز: رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ضمن اشاره به توقف خودروهای وارداتی ویژه معلولان به دستور وزیر رفاه و رئیس بهزیستی به دلیل استفاده برخی از افراد سود جو گفت: متأسفانه از دو سال گذشته یک کارت جدید هم به معلولان داده نشده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، علی همت محمودنژاد با اشاره به تعویق افتادن صدور کارتهای جدید معلولیت، اظهار داشت: متأسفانه از دو سال گذشته هیچ کارت جدید معلولیتی دراختیار معلولان قرار نگرفته است.
وی تصریح کرد: عدم توزیع کارتهای جدید مشکلات عدیدهای را برای جامعه معلولان به وجود آورده است، چرا که کارت های قدیمی فاقد اعتبار شدهاند.
محمودنژاد خاطرنشان کرد: به دلیل عدم اعتبار کارتهای قدیمی، معلولان نمیتوانند از تسهیلاتی که برای این افراد درنظر گرفته شده است، استفاده کنند و همین امر مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده و امیدواریم مسئولان مربوطه هر چه زودتر کارتهای جدید را دراختیار این افراد قرار دهند.
رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران همچنین به توقف ورود خودروهای وارداتی ویژه معلولان به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: چندی پیش و به دلیل استفاده برخی از افراد سودجو، ربیعی وزیر رفاه و همچنین محسنی بندپی رئیس بهزیستی نامهای را برای اداره گمرک ارسال کردند و توقف ورود خودروهای جدید را صادر نمودند که امیدواریم هر چه زودتر و با تمهیدات درنظر گرفته شده از سوی مسئولان مربوطه، خودروهای وارداتی دراختیار معلولان واجدشرایط قرار بگیرد.
وی با تأکید بر اینکه از 4 هزار و 700 خودروی وارداتی که قرار بود دراختیار معلولان قرار گیرد تا به امروز 1020 خودرو دراختیار این افراد قرار گرفته است، افزود: هر خودروی وارداتی بین 30 تا 50 میلیون تومان برای هر معلول هزینه خواهد شد.
وی تصریح کرد: عدم توزیع کارتهای جدید مشکلات عدیدهای را برای جامعه معلولان به وجود آورده است، چرا که کارت های قدیمی فاقد اعتبار شدهاند.
محمودنژاد خاطرنشان کرد: به دلیل عدم اعتبار کارتهای قدیمی، معلولان نمیتوانند از تسهیلاتی که برای این افراد درنظر گرفته شده است، استفاده کنند و همین امر مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده و امیدواریم مسئولان مربوطه هر چه زودتر کارتهای جدید را دراختیار این افراد قرار دهند.
رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران همچنین به توقف ورود خودروهای وارداتی ویژه معلولان به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: چندی پیش و به دلیل استفاده برخی از افراد سودجو، ربیعی وزیر رفاه و همچنین محسنی بندپی رئیس بهزیستی نامهای را برای اداره گمرک ارسال کردند و توقف ورود خودروهای جدید را صادر نمودند که امیدواریم هر چه زودتر و با تمهیدات درنظر گرفته شده از سوی مسئولان مربوطه، خودروهای وارداتی دراختیار معلولان واجدشرایط قرار بگیرد.
وی با تأکید بر اینکه از 4 هزار و 700 خودروی وارداتی که قرار بود دراختیار معلولان قرار گیرد تا به امروز 1020 خودرو دراختیار این افراد قرار گرفته است، افزود: هر خودروی وارداتی بین 30 تا 50 میلیون تومان برای هر معلول هزینه خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها