کد خبر:
۳۹۰۳۶ ۰۸:۳۶
۱۳۹۵/۰۸/۰۶
وزیر راه:
برای تکمیل رینگ کمربندی اهواز نیاز به سرمایهگذاری جدید داریم
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال آن هستیم سطوح راهها در کشور را به سمت ساخت آزادراه ببریم و امکان جذب سرمایهگذار را مهیا کنیم تا بتوانیم برای اجرای پروژهها، تامین مالی مناسبتری داشته باشیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، عباس آخوندی امروز 5 آبانماه در حاشیه مراسم افتتاح کمربندی جنوب غرب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان با توجه به وجود بندر امام، بندر خرمشهر و آبادان، یکی از کریدورهای عمده حمل و نقل کشور است.
وی افزود: با توجه به وجود ظرفیتهای فراوان در خوزستان در حوزههای هوایی، دریایی، زمینی و ریلی در استان فعالیتهای مختلفی انجام میشود و خوزستان در این زمینه ظرفیتهای توسعهای بسیار زیادی دارد.
آخوندی تصریح کرد: رینگ کمربندی اهواز به طول 84 کیلومتر است که 48 کیلومتر آن در گذشته زیر بار ترافیک رفته است و امروز نیز 12 کیلومتر جدید آن به بهرهبرداری میرسد اما برای اجرای 25 کیلومتر باقیمانده آن نیاز به سرمایهگذاری جدید داریم.
وی گفت: با توجه به تنگناهای مالی پیشنهاد داریم که 25 کیلومتر باقی مانده این پروژه را در قالب آزادراه اجرا و بتوانیم از سرمایهگذاری بخش خصوصی برای تکمیل آن استفاده کنیم.
آخوندی عنوان کرد: تعدادی از سرمایهگذاران در این زمینه مراجعه کردهاند و موارد در دست گفتوگو است و اگر بتوانیم به توافق برسیم و سرمایهگذار واقعی وجود داشته باشد که به تعهدات خود عمل کند، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: رینگ کمربندی اهواز با توجه به اینکه شهر اهواز دارای جمعیتی بیش از یک میلیون نفر است، دارای اهمیت بسیار ویژهای است تا بتوانیم در این زمینه ترافیک را به خارج از شهر هدایت کنیم.
آخوندی در خصوص دو محور مهم در خوزستان خاطرنشان کرد: محور اهواز ـ رامهرمز ـ بهبهان و محور ایذه به باغملک به سمت شهرکرد در حوزه حمل و نقل استان دارای اهمیت بسیار خاصی هستند که در این سفر به آنها توجه خواهیم کرد.
وی افزود: با توجه به وجود ظرفیتهای فراوان در خوزستان در حوزههای هوایی، دریایی، زمینی و ریلی در استان فعالیتهای مختلفی انجام میشود و خوزستان در این زمینه ظرفیتهای توسعهای بسیار زیادی دارد.
آخوندی تصریح کرد: رینگ کمربندی اهواز به طول 84 کیلومتر است که 48 کیلومتر آن در گذشته زیر بار ترافیک رفته است و امروز نیز 12 کیلومتر جدید آن به بهرهبرداری میرسد اما برای اجرای 25 کیلومتر باقیمانده آن نیاز به سرمایهگذاری جدید داریم.
وی گفت: با توجه به تنگناهای مالی پیشنهاد داریم که 25 کیلومتر باقی مانده این پروژه را در قالب آزادراه اجرا و بتوانیم از سرمایهگذاری بخش خصوصی برای تکمیل آن استفاده کنیم.
آخوندی عنوان کرد: تعدادی از سرمایهگذاران در این زمینه مراجعه کردهاند و موارد در دست گفتوگو است و اگر بتوانیم به توافق برسیم و سرمایهگذار واقعی وجود داشته باشد که به تعهدات خود عمل کند، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: رینگ کمربندی اهواز با توجه به اینکه شهر اهواز دارای جمعیتی بیش از یک میلیون نفر است، دارای اهمیت بسیار ویژهای است تا بتوانیم در این زمینه ترافیک را به خارج از شهر هدایت کنیم.
آخوندی در خصوص دو محور مهم در خوزستان خاطرنشان کرد: محور اهواز ـ رامهرمز ـ بهبهان و محور ایذه به باغملک به سمت شهرکرد در حوزه حمل و نقل استان دارای اهمیت بسیار خاصی هستند که در این سفر به آنها توجه خواهیم کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها