گدایی با خودرو به بهانه نداشتن بنزین
پدال نیوز: اخیراً برخی از متدکیان با خودرو اقدام به اخذ مبالغی از مردم به بهانه نداشتن بنزین میکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ،این روزها سرهر چهارراه میتوان کودکانی را مشاهده کرد که با بکارگیری شیوههای مختلف در حال تکدیگری هستند اما متأسفانه برخلاف تمام صحبتها هنوز این موضوع از سوی مسئولین ساماندهی نشده و هر روز آمار این افراد افزوده میشود.
به گفته برخی از کارشناسان متکدیان تهرانی به طور متوسط بین سه تا هفت میلیون تومان درآمد دارند که به علت کمک های دلسوزانه مردم تعداد آنها در حال افزایش است. در این میان دستگاه های نظارتی هم مدام از طرح های ویژه خود برای جمع اوری این افراد صحبت می کنند اما گویا هنوز اراده ای برای رسیدگی به این موضوع نیست و هر روز تعداد متکدیان نه تنها کم بلکه اضافه تر هم میشود.
به عنوان نمونه اخیراً برخی از متدکیان با خودرو اقدام به اخذ مبالغی از مردم به بهانه نداشتن بنزین میکنند. یکی از متدکیان با پارک کردن خودروی پژوی ۴۰۵ خود کنار یکی از خیابان های اصلی شهر از عابرین پیاده درخواست میکند تا به او برای تهیه هزینه درمان فرزند خود کمک کنند اما وقتی با سوال برخی از عابرین که چرا با خودروی خود کار نمیکنی روبه رو میشود نبود بنزین را بهانه کرده و از مردم وجهی بابت خرید بنزین طلب میکند. تعدای از مردم هم از سر دلسوزی وجهی را پرداخت میکنند.
در نمونهای دیگر هم میتوان به فروش گل بر سر چهار راه ها و یا شیشه پاک کردن خودرو و اسفند دود کردنهای اجباری و آوردن کودکان با ظاهری نا مناسب به بهانه بیماری اشاره کرد که هر روز در شهر امری عادی شده و خبری از برخورد نیست.
به گفته برخی از کارشناسان متکدیان تهرانی به طور متوسط بین سه تا هفت میلیون تومان درآمد دارند که به علت کمک های دلسوزانه مردم تعداد آنها در حال افزایش است. در این میان دستگاه های نظارتی هم مدام از طرح های ویژه خود برای جمع اوری این افراد صحبت می کنند اما گویا هنوز اراده ای برای رسیدگی به این موضوع نیست و هر روز تعداد متکدیان نه تنها کم بلکه اضافه تر هم میشود.
به عنوان نمونه اخیراً برخی از متدکیان با خودرو اقدام به اخذ مبالغی از مردم به بهانه نداشتن بنزین میکنند. یکی از متدکیان با پارک کردن خودروی پژوی ۴۰۵ خود کنار یکی از خیابان های اصلی شهر از عابرین پیاده درخواست میکند تا به او برای تهیه هزینه درمان فرزند خود کمک کنند اما وقتی با سوال برخی از عابرین که چرا با خودروی خود کار نمیکنی روبه رو میشود نبود بنزین را بهانه کرده و از مردم وجهی بابت خرید بنزین طلب میکند. تعدای از مردم هم از سر دلسوزی وجهی را پرداخت میکنند.
در نمونهای دیگر هم میتوان به فروش گل بر سر چهار راه ها و یا شیشه پاک کردن خودرو و اسفند دود کردنهای اجباری و آوردن کودکان با ظاهری نا مناسب به بهانه بیماری اشاره کرد که هر روز در شهر امری عادی شده و خبری از برخورد نیست.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها