آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۳۸۷۵
۱۲:۲۸
۱۳۹۴/۰۴/۳۰

نمایندگان فولکس واگن و دایملر به ایران آمدند

پدال نیوز: نمایندگان دو خودروساز آلمانی فولکس‌واگن و دایملر برای مذاکره و زمینه‌سازی برای حضور در ایران عازم تهران شده‌اند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، با به نتیجه مذاکرات هسته‌ای خودروسازان بزرگ جهانی عزم خود را برای حضور در بازار ایران جزم کرده‌اند.
 
در این میان براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، دو خودروساز بزرگ آلمانی جزو پیشگامان این عرصه بوده و نمایندگان آنها برای مذاکره در این زمینه هم‌اکنون در تهران به سر می‌برند.
 
نمایندگان این دو شرکت خودروساز آلمانی همراه با هیات بلندپایه اقتصادی آلمان به سرپرستی معاون صدراعظم این کشور وارد ایران شده‌اند و مذاکراتی با مسوولان صنعتی کشور خواهند داشت.
 
حضور نمایندگان این دو شرکت در ایران در حالی است که شرکت فولکس‌واگن تجربه حضور و تولید محصولاتش را در ایران دارد به‌گونه‌ای که حدود یک دهه پیش برخی از محصولات این شرکت در یکی از خودروسازان داخلی تولید می‌شد.
 
البته آلمانی‌ها تنها مشتاقان حضور در بازار خودروی ایران نیستند به‌گونه‌ای که پیش از آنها رقبای فرانسوی‌شان تقریبا به توافق نهایی برای حضور در صنعت خودروی ایران دست یافته‌اند.
 
مذاکرات فشرده بین خودروسازان داخلی و دو شرکت پژو و رنو در ماه‌های گذشته در جریان بوده و آنها آنطور که خودروسازان داخلی اعلام کرده‌اند، به توافقات نهایی برای آغاز همکاری‌های مشترک نیز دست یافته‌اند.
 
در این زمینه دو خودروساز فرانسوی پذیرفته‌اند که برای حضور مجدد در بازار ایران باید نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم، انتقال تکنولوژی، تولید محصولات جدید و به‌روز و صادرات محصولات از سایت‌های تولیدی ایران اقدام کنند.
 
البته گذشته از آلمانی‌ها و فرانسوی‌ها، خودروسازان آمریکایی نیز علاقه‌ای به واگذار کردن بازار ایران به رقبای خود ندارند به‌گونه‌ای که در ماه‌های اخیر با ارسال پیام‌هایی علاقه خود را برای حضور در بازار ایران ابراز کرده‌اند.
 
پیش از این ساسان قربانی - عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران، در این رابطه اظهار کرده بود:"‌ خودروسازان آمریکایی‌ از طریق برخی واسطه‌ها به خودروسازان ایرانی پیام داده‌ و خواستار سرمایه‌گذاری در صنعت خودروی ایران شده‌اند. در این زمینه شنیده می‌شود که آمریکایی‌ها مطالعات بازارسنجی برای حضور در ایران را نیز آغاز کرده‌اند و آماده‌اند با رفع تحریم‌ها فعالیت خود را در ایران آغاز کنند".
 
به گزارش ایسنا، در این شرایط باید دید مذاکرات خودروسازان بزرگ جهانی با مسوولان صنعتی کشور به کجا رسیده و کدام شرکتها زودتر می‌توانند با شرکای ایرانی خود به توافق رسیده و تولید محصولاتشان در ایران را آغاز کنند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو