حذف کارت سوخت با حفظ زیرساختها انجام خواهد شد
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پالایش و پخش درصدد است تا نسبت به حذف کارت سوختها با حفظ زیرساختها اقدام کند اما زمان دقیق جمع آوری کارتها هنوز مشخص نیست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله قرهخانی درباره اقدام وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش برای جمع آوری کارتهای سوخت داشته است، اظهار کرد: پس از اتمام سهمیهبندی و عدم استفاده از کارت سوختها دیگر هیچ گونه محدودیتی در میزان استفاده وجود نداشته و در حال حاضر نیز مردم تنها با کارت متصدی جایگاه پمپ بنزین اقدام به سوختگیری خودرو خود میکردند.
وی افزود: به گفته مدیر عامل پالایش و پخش، اکنون به دنبال این هستند که چگونه، کارتها به طور کلی چه آنهایی که در اختیار مردم بوده و اکنون استفادهای ندارد و چه آن دسته از کارتها که در اختیار متصدیان جایگاه سوخت است، حذف شوند که به زیرساخت ها آسیبی نرسد.
این عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که در حال حاضر استفاده از کارتها منتفی است،گفت: با توجه به اظهاراتی که مطرح شده استفاده از کارت برای کسانی که سوخت گیری می کنند منتفی است، اما با توجه به ابلاغیهای دولت برای اجرای قانون داشته درصدد هستند تا ضمن حفظ زیرساختها، نسبت به حذف کلی کارت اقدام کنند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین درباره افزایش قیمت بنزین هم که اخیرا مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به صحبتی که با مدیر عامل پالایش و پخش داشتهام، بنایی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی وجود ندارد و برای سال بعد هم باید منتظر بود که دولت برای بودجه سال آینده چه برنامه ریزی دارد اما آنچه مشخص شده این است که هنوز چیزی را اعلام نکردهاند.
وی افزود: به گفته مدیر عامل پالایش و پخش، اکنون به دنبال این هستند که چگونه، کارتها به طور کلی چه آنهایی که در اختیار مردم بوده و اکنون استفادهای ندارد و چه آن دسته از کارتها که در اختیار متصدیان جایگاه سوخت است، حذف شوند که به زیرساخت ها آسیبی نرسد.
این عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که در حال حاضر استفاده از کارتها منتفی است،گفت: با توجه به اظهاراتی که مطرح شده استفاده از کارت برای کسانی که سوخت گیری می کنند منتفی است، اما با توجه به ابلاغیهای دولت برای اجرای قانون داشته درصدد هستند تا ضمن حفظ زیرساختها، نسبت به حذف کلی کارت اقدام کنند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین درباره افزایش قیمت بنزین هم که اخیرا مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به صحبتی که با مدیر عامل پالایش و پخش داشتهام، بنایی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی وجود ندارد و برای سال بعد هم باید منتظر بود که دولت برای بودجه سال آینده چه برنامه ریزی دارد اما آنچه مشخص شده این است که هنوز چیزی را اعلام نکردهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها