کد خبر:
۳۷۹۱۴ ۱۳:۳۱
۱۳۹۵/۰۷/۱۹
با دستور وزیر راه و شهرسازی،
مدیرعامل جدید شرکت ساخت منصوب شد
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سعید محمدزاده را به سمت مدیرعامل جدید شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سعید محمدزاده را به سمت مدیرعامل جدید شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب کرد.
متن حکم عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بدین شرح است.
جناب آقای سعید محمدزاده
سلامعلیکم
نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به ماده 19 اساسنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت منصوب میشوید. ضمنا لازم میدانم از زحمات و مساعی برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی نورزاد در دوره تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی نمایم. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم.
سه شنبه هفته گذشته، علی نورزاد از سمت خود استعفا داد و وزیر راه و شهرسازی هم با استعفای معاون خود موافقت کرد. پیش از این قرار بود، نورزاد به سمت مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شود که به هر دلیلی این جابه جایی بین مدیران آخوندی انجام نشد.
حال با استعفای نورزاد، سعید محمد زاده که پیش از این معاون فنی شرکت راه آهن بود، به سمت مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل منصوب شده است و از امروز کار خود را در این معاونت وزارت راه و شهرسازی شروع کرده است.
در حال حاضر چند پروژه ملی از جمله اتمام ساخت قطعه یک آزادراه تهران- شمال ، اتمام ساخت یک قطعه از آزادراه حرم تا حرم، بهره برداری از خط آهن قزوین - رشت تا بهار سال آینده، دو بانده کردن محور هراز تا پایان امسال و اتصال فرودگاه امام به شبکه ریلی در دستور کار این معاونت است.
متن حکم عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بدین شرح است.
جناب آقای سعید محمدزاده
سلامعلیکم
نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به ماده 19 اساسنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت منصوب میشوید. ضمنا لازم میدانم از زحمات و مساعی برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی نورزاد در دوره تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی نمایم. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم.
سه شنبه هفته گذشته، علی نورزاد از سمت خود استعفا داد و وزیر راه و شهرسازی هم با استعفای معاون خود موافقت کرد. پیش از این قرار بود، نورزاد به سمت مدیرعاملی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شود که به هر دلیلی این جابه جایی بین مدیران آخوندی انجام نشد.
حال با استعفای نورزاد، سعید محمد زاده که پیش از این معاون فنی شرکت راه آهن بود، به سمت مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل منصوب شده است و از امروز کار خود را در این معاونت وزارت راه و شهرسازی شروع کرده است.
در حال حاضر چند پروژه ملی از جمله اتمام ساخت قطعه یک آزادراه تهران- شمال ، اتمام ساخت یک قطعه از آزادراه حرم تا حرم، بهره برداری از خط آهن قزوین - رشت تا بهار سال آینده، دو بانده کردن محور هراز تا پایان امسال و اتصال فرودگاه امام به شبکه ریلی در دستور کار این معاونت است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها