137 دستگاه پورشه و بنز در انتظار ورود به ایران
پدال نیوز: رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از دریافت رای دیوان عدالت اداری برای لغو ممنوعیت واردات خودروهای لوکس متروکه خبرداد و گفت: مزایده فروش ۱۳۷ خودروی لوکس تا پایان مهر برگزار می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، امین دلیری؛ رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای لغو ممنوعیت واردات خودروهای لوکس متروکه را از روی سایت این سازمان دریافت کردیم و بر همین اساس، در حال آماده سازی مقدمات برگزاری مزایده این خودروها هستیم.
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود:مزایده به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما این است که بتوانیم ظرف ۱۵ روز کاری، مقدمات برگزاری آن را فراهم کنیم. به همین دلیل مزایده فروش ۱۳۷ خودروی لوکس، تا پایان مهرماه به طور قطع انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه عمده این خودروهای لوکس، پورشه و بنز هستند تصریح کرد: طی روزهای آینده، شرایط حضور در مزایده فروش خودروهای لوکس متروکه را بر روی سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار خواهیم داد و متقاضیان می توانند برای حضور در این مزایده و ارایه مدارک لازم، ثبت نام کنند.
دیوان عدالت اداری در شهریورماه امسال، با صدور یک رای، واردات خودروهای لوکس که ثبت سفارش و واردات آنها پیش از اعلام ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی صورت گرفته بود را آزاد اعلام کرد. پیش از این، خودروهای مانده در گمرک، بنا بر قانون در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته بود که بر اساس رای جدید ، برای آنها باید مزایده برگزار شود. واردکنندگان این خودروها هم می توانند هم در مزایده شرکت کرده و در صورت برنده شدن خودروهای مورد نظر خود را تحویل بگیرند و یا پس از فروش به غیر در قالب مزایده مذکور، مبلغ کارشناسی شده را دریافت نمایند.
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود:مزایده به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما این است که بتوانیم ظرف ۱۵ روز کاری، مقدمات برگزاری آن را فراهم کنیم. به همین دلیل مزایده فروش ۱۳۷ خودروی لوکس، تا پایان مهرماه به طور قطع انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه عمده این خودروهای لوکس، پورشه و بنز هستند تصریح کرد: طی روزهای آینده، شرایط حضور در مزایده فروش خودروهای لوکس متروکه را بر روی سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار خواهیم داد و متقاضیان می توانند برای حضور در این مزایده و ارایه مدارک لازم، ثبت نام کنند.
دیوان عدالت اداری در شهریورماه امسال، با صدور یک رای، واردات خودروهای لوکس که ثبت سفارش و واردات آنها پیش از اعلام ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی صورت گرفته بود را آزاد اعلام کرد. پیش از این، خودروهای مانده در گمرک، بنا بر قانون در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته بود که بر اساس رای جدید ، برای آنها باید مزایده برگزار شود. واردکنندگان این خودروها هم می توانند هم در مزایده شرکت کرده و در صورت برنده شدن خودروهای مورد نظر خود را تحویل بگیرند و یا پس از فروش به غیر در قالب مزایده مذکور، مبلغ کارشناسی شده را دریافت نمایند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها