کد خبر:
۳۶۲۷۹ ۱۵:۴۷
۱۳۹۵/۰۶/۲۸
مرگ دلخراش ۲ برادر در زیر کامیون
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون ایسوزو در سه راهی ازندریان ملایر، ۲ نفر سرنشین این خودرو از وسیله نقلیه به بیرون پرت شده و در زیر کامیون جان شدند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: یک دستگاه کامیون ایسوزو که حامل خشکبار از استانهای جنوبی به سمت شمال کشور بود ساعت 15 روز گذشته (شنبه) در 500 متری پل ازندریان واژگون شد.
وی اضافه کرد: هر 2 سرنشین این وسیله نقلیه که برادر هستند در این سانحه رانندگی از وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و کامیون بر روی آنها سقوط کرده و آنها در دم جان باختند.
وی تاکید کرد: طبق بررسی های صورت گرفته 2 سرنشین این خودرو از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و این امر عامل مرگ آنها شده است.
رئیس پلیس راه همدان گفت: بسیاری از رانندگان تنها با نزدیک شدن به پاسگاه پلیس راه و یا مشاهده ماموران پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می کنند.
سرهنگ عزیزی افزود: این درحالیست که بستن کمربند ایمنی تنها بخاطر حفظ جان افراد بوده و در بسیاری از سوانح جاده ای بعلت نبستن کمربند ایمنی خانواده ها داغدار شده اند.
وی اظهار کرد: طبق قانون رسیدگی به تخلف رانندگی، بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودروهایی که در جاده های برون شهری تردد دارند الزامی است.
150 فقره سانحه رانندگی در جاده های این استان در پنج ماهه سال 94 رخ داد که منجر به مرگ 176 نفر شد این رقم در 5 ماهه نخست امسال به 137 فقره تصادف با 162 نفر فوتی کاهش یافت که شمار متوفیان هشت درصد و تعداد سوانح جاده ای 9 درصد کاهش داشته است.
همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه امسال 634 فقره سانحه جرحی در جاده های برون شهری این استان رخ داده که منجر به مصدومیت 864 نفر شده است.
7526/6993 - خبرنگار: علیرضا جهانگیری* دبیر: اکبر بهاروند
وی اضافه کرد: هر 2 سرنشین این وسیله نقلیه که برادر هستند در این سانحه رانندگی از وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و کامیون بر روی آنها سقوط کرده و آنها در دم جان باختند.
وی تاکید کرد: طبق بررسی های صورت گرفته 2 سرنشین این خودرو از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و این امر عامل مرگ آنها شده است.
رئیس پلیس راه همدان گفت: بسیاری از رانندگان تنها با نزدیک شدن به پاسگاه پلیس راه و یا مشاهده ماموران پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می کنند.
سرهنگ عزیزی افزود: این درحالیست که بستن کمربند ایمنی تنها بخاطر حفظ جان افراد بوده و در بسیاری از سوانح جاده ای بعلت نبستن کمربند ایمنی خانواده ها داغدار شده اند.
وی اظهار کرد: طبق قانون رسیدگی به تخلف رانندگی، بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودروهایی که در جاده های برون شهری تردد دارند الزامی است.
150 فقره سانحه رانندگی در جاده های این استان در پنج ماهه سال 94 رخ داد که منجر به مرگ 176 نفر شد این رقم در 5 ماهه نخست امسال به 137 فقره تصادف با 162 نفر فوتی کاهش یافت که شمار متوفیان هشت درصد و تعداد سوانح جاده ای 9 درصد کاهش داشته است.
همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه امسال 634 فقره سانحه جرحی در جاده های برون شهری این استان رخ داده که منجر به مصدومیت 864 نفر شده است.
7526/6993 - خبرنگار: علیرضا جهانگیری* دبیر: اکبر بهاروند
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش