کد خبر:
۳۶۰۹۲ ۱۵:۳۵
۱۳۹۵/۰۶/۲۶
آمده ایم تا روش بازرگانی مدرن را بیاموزیم
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت مهندسی پایش خودرو سومر با بیان اینکه اتومکانیکای فرانکفورت در میان نمایشگاه های همسان از همه بزرگ تر و مفصل تر است و در گذشته اروپایی ها عمده حاضران آن را تشکیل می دادند گقت: اما این روزها با حضور کشورهای دیگر مانند هند، چین و آسیای جنوب شرقی از هر صنف و کالایی حداقل ۱۰ تامین کننده بزرگ و اصلی در نمایشگاه وجود دارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز ، امین پور رستمی در حاشیه نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت در گفت و گوی با اعلام اینکه هدف ما از حضور در این نمایشگاه این بود که در گام نخست با روش بازرگانی در غرب آشنا شویم تصریح کرد: در حال حاضر ما از لحاظ مهندسی و تولید می توانیم ارائه کننده بهترین کیفیت باشیم و اگر بازار کشش داشته باشد می توانیم بهترین کیفیت تولیدی را نیز ارائه کنیم حتی برای هر کدام از شرکت کنندگان در نمایشگاه یک همتای ایرانی که بتواند در کیفیت با شرکتهای خارجی رقابت کند وجود دارد .
او ادامه داد: ما در تولید و مهندسی مشکلی نداریم زیرا سنت مهندسی ما سابقه ای صد ساله دارد و مهندسی مدرن از آن دوره با حضور غربی ها در صنایعی مثل نفت و راه آهن به ما رسیده است اما متاسفانه در بازرگانی مشکلات زیادی داریم و حتی شرکت های بزرگ ما نمی دانند باید کالاهایشان را چطور حتی به کشورهای همسایه بفروشند و آیا باید نمایندگی در آن کشور اختیار کنند یا مستقیم از ایران محصول خود را بفروشند .
پور رستمی تصریح کرد: ما سنت بازرگانی نداریم و دلیل آمدن ما به این نمایشگاه این بود که با روش بازرگانی مدرن کشورهای خارجی و معتبر آشنا شویم و بتوانیم یاد بگیریم برای سال های آینده روابطی را ایجاد کنیم و با آنها تجارت کنیم.
مدیرعامل سومر همچنین درباره دستاوردهای این نمایشگاه نیز گفت: هرچند که صادرات مستقیم با نام برند را بعید می دانم بتواینم عملی کنیم اما استقبال خیلی زیاد از طرف شرکت های اروپایی داشتیم که با مارک خودشان محصولات ما را بفروشند.
او ادامه داد: و نکته دوم این که ما تاکنون بازار هدف خود را هند و ترکیه و خاورمیانه می دانستیم اما اینجا با تمایل شدید اروپایی ها مواجه شدیم که آن ها ترجیح می دهند از ما خرید کنند و به عنوان محصول خودشان به فروش برسانند چون در بازارهای بین المللی شناخته شده اند و این درست همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم یعنی کسی که سنت بازرگانی دارد محصول ما را خریداری کند و با علم خودش به بازار محصول ما را به فروش برساند.
پور رستمی در معرفی شرکت مهندسی پایش خودرو سومر نیز گفت: این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی پرزان است و تخصص آن درباره سیستم های الکترونیک خودرو است . سیستم های مولتی مدیا را به خودروسازان ارائه میکنیم و سیستمهای ECU ، شبیه ساز آن و سیستم تست را طراحی و به صورت 100 درصد داخلی تولید می کنیم و شکر خدا چندان فاصله ای با رده اول تولیدکنندگان همین تجهیزات نداریم.
او در انتها نیز درباره حضور در این نمایشگاه گفت: پیش از این به عنوان بازدیدکننده در اتومکانیکا حاضر بودیم و بار نخست است که غرفه گذار هستیم و بعد از نمایشگاه و انجام مذاکرات می توانیم ارزیابی کنیم و اگر نتایج مثبت بود بی شک در دوره های بعدی این نمایشگاه حاضر خواهیم بود.
او ادامه داد: ما در تولید و مهندسی مشکلی نداریم زیرا سنت مهندسی ما سابقه ای صد ساله دارد و مهندسی مدرن از آن دوره با حضور غربی ها در صنایعی مثل نفت و راه آهن به ما رسیده است اما متاسفانه در بازرگانی مشکلات زیادی داریم و حتی شرکت های بزرگ ما نمی دانند باید کالاهایشان را چطور حتی به کشورهای همسایه بفروشند و آیا باید نمایندگی در آن کشور اختیار کنند یا مستقیم از ایران محصول خود را بفروشند .
پور رستمی تصریح کرد: ما سنت بازرگانی نداریم و دلیل آمدن ما به این نمایشگاه این بود که با روش بازرگانی مدرن کشورهای خارجی و معتبر آشنا شویم و بتوانیم یاد بگیریم برای سال های آینده روابطی را ایجاد کنیم و با آنها تجارت کنیم.
مدیرعامل سومر همچنین درباره دستاوردهای این نمایشگاه نیز گفت: هرچند که صادرات مستقیم با نام برند را بعید می دانم بتواینم عملی کنیم اما استقبال خیلی زیاد از طرف شرکت های اروپایی داشتیم که با مارک خودشان محصولات ما را بفروشند.
او ادامه داد: و نکته دوم این که ما تاکنون بازار هدف خود را هند و ترکیه و خاورمیانه می دانستیم اما اینجا با تمایل شدید اروپایی ها مواجه شدیم که آن ها ترجیح می دهند از ما خرید کنند و به عنوان محصول خودشان به فروش برسانند چون در بازارهای بین المللی شناخته شده اند و این درست همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم یعنی کسی که سنت بازرگانی دارد محصول ما را خریداری کند و با علم خودش به بازار محصول ما را به فروش برساند.
پور رستمی در معرفی شرکت مهندسی پایش خودرو سومر نیز گفت: این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی پرزان است و تخصص آن درباره سیستم های الکترونیک خودرو است . سیستم های مولتی مدیا را به خودروسازان ارائه میکنیم و سیستمهای ECU ، شبیه ساز آن و سیستم تست را طراحی و به صورت 100 درصد داخلی تولید می کنیم و شکر خدا چندان فاصله ای با رده اول تولیدکنندگان همین تجهیزات نداریم.
او در انتها نیز درباره حضور در این نمایشگاه گفت: پیش از این به عنوان بازدیدکننده در اتومکانیکا حاضر بودیم و بار نخست است که غرفه گذار هستیم و بعد از نمایشگاه و انجام مذاکرات می توانیم ارزیابی کنیم و اگر نتایج مثبت بود بی شک در دوره های بعدی این نمایشگاه حاضر خواهیم بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
این اقا و گروه پرزان دزد هستن و کلاه بردار همه اجناس اشغال رو به مردم میندازن
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
