کد خبر:
۳۵۶۴۲ ۰۹:۳۶
۱۳۹۵/۰۶/۲۱
استفاده آزمایشی از خودروهای خودران اپل
پدال نیوز- طرح ساخت خودروهای خودران اپل موسوم به تایتان گامی به پیش برداشته و استفاده آزمایشی از آنها در سکوت خبری توسط این شرکت آغاز شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ورج، این اولین بار است که اپل به طور عملی این خودروها و نرم افزارهای پیچیده نصب شده بر روی آنها را آزمایش می کند.
ابتدا گفته می شد اپل قصد دارد با همکاری چند شرکت خودروساز، اتومبیل های برقی بسازد، اما بعد از گذشت مدتی مشخص شد که این شرکت به دنبال تولید نرم افزار برای استفاده در اتومبیل های خودران است.
این تغییر در استراتژی شرکت اپل نشانگر برنامه های درازمدت آن برای حضور در بازار خودرو است. Bob Mansfield یکی از مدیران اجرایی ارشد گوگل که این طرح را سرپرستی می کند قبلا بازنشسته شده بود. اما حالا به اپل بازگشته تا واحد تایتان را سرپرستی کند. Steven Zadesky مدیر سابق این بخش امسال اپل را ترک کرد.
Mansfield بعد از کاستن از تعداد نیروهای زیردست خود و پی بردن به دشواری تولید خودروی برقی توسط اپل تصمیم گرفت تنها بر روی تولید نرم افزار برای خودروهای خودران متمرکز شود و اجرای این استراتژی جدید در نهایت در ماه جولای آغاز شد.
از 18 ماه قبل تا به حال هزار کارمند اپل در ارتباط با این طرح در حال فعالیت هستند و این احتمال وجود دارد که اپل در نهایت با استفاده از این نرم افزارها خودروی اختصاصی خود را تولید کند.
در حالی که تا چند سال قبل تنها شرکت تسلا بود که برای تولید خودروهای برقی و خودران فعالیت می کرد، اما حالا شرکت هایی مانند فورد، جنرال موتورز، ولوو و غیره هم در این زمینه فعال شده اند و برخی دانشگاه ها هم پروژه هایی را در این زمینه به اجرا درآورده اند. اپل هنوز رسما اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.
ابتدا گفته می شد اپل قصد دارد با همکاری چند شرکت خودروساز، اتومبیل های برقی بسازد، اما بعد از گذشت مدتی مشخص شد که این شرکت به دنبال تولید نرم افزار برای استفاده در اتومبیل های خودران است.
این تغییر در استراتژی شرکت اپل نشانگر برنامه های درازمدت آن برای حضور در بازار خودرو است. Bob Mansfield یکی از مدیران اجرایی ارشد گوگل که این طرح را سرپرستی می کند قبلا بازنشسته شده بود. اما حالا به اپل بازگشته تا واحد تایتان را سرپرستی کند. Steven Zadesky مدیر سابق این بخش امسال اپل را ترک کرد.
Mansfield بعد از کاستن از تعداد نیروهای زیردست خود و پی بردن به دشواری تولید خودروی برقی توسط اپل تصمیم گرفت تنها بر روی تولید نرم افزار برای خودروهای خودران متمرکز شود و اجرای این استراتژی جدید در نهایت در ماه جولای آغاز شد.
از 18 ماه قبل تا به حال هزار کارمند اپل در ارتباط با این طرح در حال فعالیت هستند و این احتمال وجود دارد که اپل در نهایت با استفاده از این نرم افزارها خودروی اختصاصی خود را تولید کند.
در حالی که تا چند سال قبل تنها شرکت تسلا بود که برای تولید خودروهای برقی و خودران فعالیت می کرد، اما حالا شرکت هایی مانند فورد، جنرال موتورز، ولوو و غیره هم در این زمینه فعال شده اند و برخی دانشگاه ها هم پروژه هایی را در این زمینه به اجرا درآورده اند. اپل هنوز رسما اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها