کد خبر:
۳۵۵۹۹ ۱۴:۱۳
۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اپل از پروژه خودروی خودران کنار کشید
پدال نیوز- ساعاتی پس از رونمایی از آیفون ۷ حالا از اپل خبر می رسد که این شرکت بخشهای زیادی از پروژه ساخت خودروی خود را متوقف کرده و حتی شماری از کارمندانش را هم اخراج کرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی ویژه به نقل از منابع نزدیک به اپل که نمی خواهند نامشان فاش شود اعلام کرد: اپل در حال بازنگری در پروژه خودروهای خودران خود است و این درحالی است که سایر شرکتهای رقیب به تلاشهای خود در این زمینه ادامه می دهند.
از مدتها پیش گمانه زنی هایی درخصوص تلاش اپل برای ورود به دنیای خودرو و توسعه فناوری خودروهای خودران مطرح بوده است اما حالا خبر می رسد که این شرکت بزرگ آمریکایی بخشهایی از پروژه مورد نظر را متوقف کرده و حتی شماری از کارمندانش را هم از کار برکنار کرده است.
این خبر مهم توسط سه فرد ناشناس اما نزدیک به اپل منتشر شده است.
اخراج شماری از کارکنان اپل که در پروژه خودروی خودران این شرکت مشغول به کار بودند تازه ترین نشانه مشکلاتی است که اپل در برنامه جدید خود داشته است.
بر اساس گزارشهای موجود، اپل طی دو سال گذشته منابع زیادی را صرف پروژه ای کرده است که تحت عنوان «تیتان» شناخته می شود با این حال پیشرفت چشمگیری در این مدت حاصل نشده است.
خبر اخراج کارکنان اپل و توقف بخش زیادی از پروژه خودروی خودران این شرکت درحالی منتشر می شود که شرکتهای دیگری همچون گوگل سخت مشغول توسعه این فناوری هستند. این شرکت طی سالهای اخیر خودروی خودران خود را در جاده ها به بوته آزمایش گذاشته است.
اما حالا اپل از این رقابت کنار کشیده، آن هم بنا به دلایل نامشخصی که تنها برای خود این شرکت روشن است.
البته اپل هیچگاه به طور رسمی از ورود خود به پروژه خودروهای خودران خبر نداده بود و همواره گمانه زنی های جدی در این زمینه مطرح بوده است.
از مدتها پیش گمانه زنی هایی درخصوص تلاش اپل برای ورود به دنیای خودرو و توسعه فناوری خودروهای خودران مطرح بوده است اما حالا خبر می رسد که این شرکت بزرگ آمریکایی بخشهایی از پروژه مورد نظر را متوقف کرده و حتی شماری از کارمندانش را هم از کار برکنار کرده است.
این خبر مهم توسط سه فرد ناشناس اما نزدیک به اپل منتشر شده است.
اخراج شماری از کارکنان اپل که در پروژه خودروی خودران این شرکت مشغول به کار بودند تازه ترین نشانه مشکلاتی است که اپل در برنامه جدید خود داشته است.
بر اساس گزارشهای موجود، اپل طی دو سال گذشته منابع زیادی را صرف پروژه ای کرده است که تحت عنوان «تیتان» شناخته می شود با این حال پیشرفت چشمگیری در این مدت حاصل نشده است.
خبر اخراج کارکنان اپل و توقف بخش زیادی از پروژه خودروی خودران این شرکت درحالی منتشر می شود که شرکتهای دیگری همچون گوگل سخت مشغول توسعه این فناوری هستند. این شرکت طی سالهای اخیر خودروی خودران خود را در جاده ها به بوته آزمایش گذاشته است.
اما حالا اپل از این رقابت کنار کشیده، آن هم بنا به دلایل نامشخصی که تنها برای خود این شرکت روشن است.
البته اپل هیچگاه به طور رسمی از ورود خود به پروژه خودروهای خودران خبر نداده بود و همواره گمانه زنی های جدی در این زمینه مطرح بوده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش