کد خبر:
۳۵۲۷۳ ۱۵:۳۷
۱۳۹۵/۰۶/۱۵
تولید 6 خودروی الکتریکی توسط دایلمر
پدال نیوز: گروههای خودروسازی آلمان سرمایهگذاری عظیمی را روی خودروهای الکتریکی انجام دادند. بخشی که پیش از این به دلیل محدودیتهای اجرایی در خودروهای برقی، اجتناب مشتریان و هزینههای سنگین مورد غفلت واقع شده بود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، گروه خودروسازی بزرگ دایلمر آلمان قصد دارد حداقل 6 و در صورت امکان 9 مدل خودروی الکتریکی را برای رقابت با خودروهای تسلا و "آئودی"های الکتریکی فولکس واگن به بازار ارائه کند.
به گزارش "رویترز"،گروه مادر و سازنده اصلی خودروهای مرسدس بنز خودروهای الکتریکی جدید را در ماه آینده در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش در خواهد آورد. این گروه خودروسازی پیش از این در ماه جولای اعلام کرده بود به منظور برابری با رقیب آمریکایی خود "تسلا" که تسلط خود در این بخش را نشان داده، توسعه و ساخت خودروهای الکتریکیاش را شتاب میدهد.
مجله تجاری "اتومبیل وخه" آلمان نیز پیش از این به نقل از یکی از منابع آگاه دایلمر عنوان کرد که بیش از 6 مدل الکتریکی این گروه خودروسازی بزرگ آلمان بین سالهای 2018 تا 2024 وارد بازار خواهند شد.
گروههای خودروسازی آلمان سرمایهگذاری عظیمی را روی خودروهای الکتریکی انجام دادند. بخشی که پیش از این به دلیل محدودیتهای اجرایی در خودروهای برقی، اجتناب مشتریان و هزینههای سنگین مورد غفلت واقع شده بود.
واکنشهای شدید سیاسی در برابر آلودگیهای دیزلی و پیشرفتهای گسترده در فناوریهای باتریها به افزایش بازده الکتریکی خودروها کمک کرده و میزان سرمایهگذاریهای شرکتهایی مانند بوش، کانتینتال، دایلمر و فولکس واگن را تا 50 درصد بالا برده است.
منابع آگاه همچنین اعلام کردهاند که یک مدل شاسی بلند پلاگین هیبریدی با قدرت موتور سوخت سلولی با بازدهی به مسافت 50 کیلومتر در نسلهای الکتریکی خود ارائه میدهند.
به گزارش "رویترز"،گروه مادر و سازنده اصلی خودروهای مرسدس بنز خودروهای الکتریکی جدید را در ماه آینده در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش در خواهد آورد. این گروه خودروسازی پیش از این در ماه جولای اعلام کرده بود به منظور برابری با رقیب آمریکایی خود "تسلا" که تسلط خود در این بخش را نشان داده، توسعه و ساخت خودروهای الکتریکیاش را شتاب میدهد.
مجله تجاری "اتومبیل وخه" آلمان نیز پیش از این به نقل از یکی از منابع آگاه دایلمر عنوان کرد که بیش از 6 مدل الکتریکی این گروه خودروسازی بزرگ آلمان بین سالهای 2018 تا 2024 وارد بازار خواهند شد.
گروههای خودروسازی آلمان سرمایهگذاری عظیمی را روی خودروهای الکتریکی انجام دادند. بخشی که پیش از این به دلیل محدودیتهای اجرایی در خودروهای برقی، اجتناب مشتریان و هزینههای سنگین مورد غفلت واقع شده بود.
واکنشهای شدید سیاسی در برابر آلودگیهای دیزلی و پیشرفتهای گسترده در فناوریهای باتریها به افزایش بازده الکتریکی خودروها کمک کرده و میزان سرمایهگذاریهای شرکتهایی مانند بوش، کانتینتال، دایلمر و فولکس واگن را تا 50 درصد بالا برده است.
منابع آگاه همچنین اعلام کردهاند که یک مدل شاسی بلند پلاگین هیبریدی با قدرت موتور سوخت سلولی با بازدهی به مسافت 50 کیلومتر در نسلهای الکتریکی خود ارائه میدهند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها