عابران پیاده وارد خطوط بیآرتی نشوند
پدال نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری از نزدیک شدن خط 7 اتوبوسهای تندرو به استانداردهای مورد نظر خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سید جعفر تشکری هاشمی در این باره گفت: با ارتقای کیفی اتوبوسهای خط 7 در محور خیابان حضرت ولیعصر (عج)، اخذ کرایه در ایستگاه و عدم مبادله وجه نقد بین راننده و مسافر، توقف خارج از ایستگاه در این خط به صفر نزدیک شده و در نتیجه شاهد بهبود عملکرد این خط و رضایت نسبی مسافران هستیم، ضمن این که اقدامات تکمیلی در جهت کارآیی هر چه بهتر و رضایت هر چه بیشتر شهروندان نیز در حال انجام است.
وی با اشاره به این که در تغییرات اساسی که در این خط انجام شده، در مرحله نخست نظر مردم در قالب انتقادات و پیشنهاداتی که از جانب خود شهروندان دریافت کردهایم را مورد توجه قرار دادهایم، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا اشکالات و ایراداتی که به دلیل کم توجهی برخی از رانندگان در خط 7 بیآرتی باعث اعتراض و گلایه بسیاری از مسافران شده بود، دیگر تکرار نشود.
تشکری هاشمی با بیان اینکه یکی از مشکلات خطوط اتوبوسهای تندرو از جمله خط 7، عبور و مرور عابران پیاده در مسیرهای بی آرتی است، تصریح کرد: بسیاری از عابران با بی توجهی وارد خطوط بیآرتی شده و از طول و عرض این خطوط عبور مینمایند و ضمن اختلال و تأخیر در حرکت روان اتوبوسها، متأسفانه حوادث جبران ناپذیری را برای خود رقم میزنند.
معاون شهردار تهران در پایان با درخواست از عموم مردم مبنی بر این که خطوط بیآرتی را مانند خط قرمز عبور و مرور در سطح شهر فرض کرده و هرگز وارد این خطوط نشوند، خاطرنشان کرد: از شهروندان میخواهیم حداقل برای حفظ جان خودشان نیز که شده، صرفاً از خطوط سفید عابر پیاده و کانالهای ویژهای که برای عابران پیاده در نظر گرفته، عبورکنند.
وی با اشاره به این که در تغییرات اساسی که در این خط انجام شده، در مرحله نخست نظر مردم در قالب انتقادات و پیشنهاداتی که از جانب خود شهروندان دریافت کردهایم را مورد توجه قرار دادهایم، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا اشکالات و ایراداتی که به دلیل کم توجهی برخی از رانندگان در خط 7 بیآرتی باعث اعتراض و گلایه بسیاری از مسافران شده بود، دیگر تکرار نشود.
تشکری هاشمی با بیان اینکه یکی از مشکلات خطوط اتوبوسهای تندرو از جمله خط 7، عبور و مرور عابران پیاده در مسیرهای بی آرتی است، تصریح کرد: بسیاری از عابران با بی توجهی وارد خطوط بیآرتی شده و از طول و عرض این خطوط عبور مینمایند و ضمن اختلال و تأخیر در حرکت روان اتوبوسها، متأسفانه حوادث جبران ناپذیری را برای خود رقم میزنند.
معاون شهردار تهران در پایان با درخواست از عموم مردم مبنی بر این که خطوط بیآرتی را مانند خط قرمز عبور و مرور در سطح شهر فرض کرده و هرگز وارد این خطوط نشوند، خاطرنشان کرد: از شهروندان میخواهیم حداقل برای حفظ جان خودشان نیز که شده، صرفاً از خطوط سفید عابر پیاده و کانالهای ویژهای که برای عابران پیاده در نظر گرفته، عبورکنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها