عضو کمیسیون انرژی مطرح کرد؛
با بنزین تک نرخی وجود کارت سوخت ضرورتی ندارد
پدال نیوز: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: در حال حاضر چون کارت سوخت استفاده نمیشود و بنزین هم تک نرخی شده ضرورتی برای ماندن کارت سوخت وجود ندارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، جلال میرزایی با بیان اینکه با دیدگاه دولت درباره حذف کارت سوخت و تک نرخی بودن بنزین موافق است، گفت: متاسفانه گاهی اوقات وقتی ابزاری برای رسیدن به هدف شکل میگیرد آن ابزار خود تبدیل به هدف میشود و الان حفظ کارت سوخت، با استدلال برخی از افراد به یک هدف تشکیل شده است بدون این که در نظر داشته باشند هزینههایی را در بر دارد.
وی افزود: تنها استدلالی که از طرف برخی از نمایندگان در این موضوع دیدهام این است که ماندن کارت سوخت فقط ابزاری برای اطلاع از میزان مصرف باشد که در آینده اگر شرایطی اقتضاءکرد بتوانیم از این ابزار برای تنظیم مصرف سوخت استفاده کنیم.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد:نگرانیهایی که برخی از نمایندگان داشتند این گونه برداشت میشد که بیشتر ملاحظات امنیتی مطرح است تا اقتصادی اما بحث صرفا اقتصادی و صرفه جویی در مصرف خام و ناپخته به نظر میرسد.
نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: زمانی که بنزین هم تک نرخی باشد اگر بخواهیم کارت سوخت حفظ شود این کار را میتوانیم در جایگاهها و از طریق کارت سوختهایی که در اختیار جایگاهداران است، انجام دهیم و میزان مصرف را هم از این طریق بفهمیم.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این حفظ کارت سوخت مستلزم هزینه است گفت: متاسفانه نماینده دولت هم در جلسه کمیسیون آن طور که باید قویتر عمل میکرد، نتوانست دیدگاهها و استدلالها را کامل توضیح دهد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر چون کارت سوخت استفادهای هم ندارد و بنزین هم تک نرخی است ضرورتی ندارد که کارت سوخت باقی بماند.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم نماینده دولت نهایتا در جمع بندی این کار بتواند مذاکراتی داشته باشد تا نتیجه مطلوبتری به دست آید.
وی افزود: تنها استدلالی که از طرف برخی از نمایندگان در این موضوع دیدهام این است که ماندن کارت سوخت فقط ابزاری برای اطلاع از میزان مصرف باشد که در آینده اگر شرایطی اقتضاءکرد بتوانیم از این ابزار برای تنظیم مصرف سوخت استفاده کنیم.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد:نگرانیهایی که برخی از نمایندگان داشتند این گونه برداشت میشد که بیشتر ملاحظات امنیتی مطرح است تا اقتصادی اما بحث صرفا اقتصادی و صرفه جویی در مصرف خام و ناپخته به نظر میرسد.
نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: زمانی که بنزین هم تک نرخی باشد اگر بخواهیم کارت سوخت حفظ شود این کار را میتوانیم در جایگاهها و از طریق کارت سوختهایی که در اختیار جایگاهداران است، انجام دهیم و میزان مصرف را هم از این طریق بفهمیم.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این حفظ کارت سوخت مستلزم هزینه است گفت: متاسفانه نماینده دولت هم در جلسه کمیسیون آن طور که باید قویتر عمل میکرد، نتوانست دیدگاهها و استدلالها را کامل توضیح دهد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر چون کارت سوخت استفادهای هم ندارد و بنزین هم تک نرخی است ضرورتی ندارد که کارت سوخت باقی بماند.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم نماینده دولت نهایتا در جمع بندی این کار بتواند مذاکراتی داشته باشد تا نتیجه مطلوبتری به دست آید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها