معاون برنامهریزی سازمان راهداری:
کارت سوخت ناوگان فاقد بیمه از اول مرداد غیرفعال میشود
پدال نیوز: سخنگوی کارگروه نظارت و پایش هوشمند ناوگان حملونقل عمومی از غیرفعال شدن کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه از ابتدای مرداد خبر داد و گفت: به ۵۰ هزار دارنده کارت سوخت خودروهای عمومی فاقد بیممه شخص ثالث در خصوص قطع سهمه سوخت هشدار دادهایم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، شهرام آدمنژاد با بیان اینکه یکی از تصمیمات کارگروه نظارت و پایش هوشمند ناوگان حملونقل عمومی جدول معیارهای مصرف است، اظهار کرد:با توجه به داده کاویهایی که روی میزان مصرف سوخت طی ماههای اخیر صورت گرفت، تلاش شد میزان سهمیه با نیاز واقعی ناوگان نزدیک و انحراف معیار توزیع سهمیهها کمتر شود.
وی یادآور شد: تفاهمات خوبی در چند ماه گذشته بین شرکت پخش، بیمه مرکزی ایران و مجموعه شرکت توسعه ناجی صورت گرفت و قرار شد از 6 خردادماه امسال برای ناوگانی که فاقد بیمه معتبر هستند هشدارهایی در جایگاهای سوخت داده شود.
به گفته وی، قرار بر این شد که طی هفته جاری با پلیس+ 10 در سراسر کشور هماهنگ شود و مجموعه دفاتر این ارگان خدمات را به صورت رایگان به افراد دارای مشکل در رابطه با بیممه ارائه دهند. با هشدار به دارندگان کارت سوخت فاقد بیمه شخص ثالث، کارت سوخت به صورت خاکستری در می آید و اگر تا یک ماه برای رفع مشکل بیمه خود به پایگاه های پلیس+ 10 مراجعه نکنند کارت سوخت آنها باطل می شود.
وی با بیان اینکه هنوز هیچ کارت سوختی باطل نشده است، گفت: هشدار ها را شروع کرده ایم و نزدیک 50 هزار کارت سوخت این هشدارها را دریافت می کنند. کل ناوگان موجود حدود 800 هزار دستگاه است که نفت گاز دریافت می کنند.
وی یادآور شد: تفاهمات خوبی در چند ماه گذشته بین شرکت پخش، بیمه مرکزی ایران و مجموعه شرکت توسعه ناجی صورت گرفت و قرار شد از 6 خردادماه امسال برای ناوگانی که فاقد بیمه معتبر هستند هشدارهایی در جایگاهای سوخت داده شود.
به گفته وی، قرار بر این شد که طی هفته جاری با پلیس+ 10 در سراسر کشور هماهنگ شود و مجموعه دفاتر این ارگان خدمات را به صورت رایگان به افراد دارای مشکل در رابطه با بیممه ارائه دهند. با هشدار به دارندگان کارت سوخت فاقد بیمه شخص ثالث، کارت سوخت به صورت خاکستری در می آید و اگر تا یک ماه برای رفع مشکل بیمه خود به پایگاه های پلیس+ 10 مراجعه نکنند کارت سوخت آنها باطل می شود.
وی با بیان اینکه هنوز هیچ کارت سوختی باطل نشده است، گفت: هشدار ها را شروع کرده ایم و نزدیک 50 هزار کارت سوخت این هشدارها را دریافت می کنند. کل ناوگان موجود حدود 800 هزار دستگاه است که نفت گاز دریافت می کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها