کد خبر:
۳۱۲۷۴ ۱۲:۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۲۷
مناسب سازی ۳۰ درصد معابر و اماکن معلولان
پدال نیوز: معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، از افزایش اعتبارات تجهیز و تامین وسایل توانبخشی معلولان خبر داد و گفت: برهمین اساس نابینایان نخبه از فناوری های روز بهره مند خواهند شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، حسین نحوی نژاد در مورد وسایل توانبخشی معلولان نیز گفت: در سال جاری برای ارائه وسایل توانبخشی و کمک به تأمین نیازهای معلولان، 50 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم تا پایان سال باز هم بتوانیم اعتبار بیشتری برای وسایل توانبخشی معلولان در نظر بگیریم.
وی با اشاره به اینکه بودجه امسال 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: با افزایش اعتبارات و بر اساس برنامهریزیهای انجام شده در سال جاری قصد داریم تجهیز وسایل توانبخشی نابینایی و استفاده بیشتر از فناوری را برای معلولان نخبه در نظر بگیریم.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی تاکید کرد: سعی میکنیم با توجه به نیازهای معلولان، وسایل توانبخشی را به آنها ارائه دهیم.
وی همچنین در مورد مناسبسازی معابر و اماکن معلولان نیز اظهار داشت: مناسبسازی اماکن و معابر بر عهده شهرداری است و بر اساس آخرین پیمایش انجام شده، 30 درصد اماکن عمومی و معابر برای معلولان قابل دسترسی است.
به گفته معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، مناسبسازی نیازمند همکاری دستگاههای مختلف است حق معلولان بیشتر از این است و بهزیستی بر نحوه مناسبسازی نظارت میکند.
نحوی نژاد با اشاره به اینکه ممکن است دسترسی معلولان در مناطق مختلف فرق کند، گفت: به تازگی در خطوط جدید مترو، در برخی از ایستگاهها آسانسور برای استفاده از معلولان در نظر گرفته شده و در حال حاضر براساس دستور العمل شهرداری فضای سبز جدیدی ایجاد نمیشود مگر اینکه موازین استفاده از معلولان در آن رعایت شود که ما این موضوعات را از طریق شهرداری پیگیری میکنیم.
وی با اشاره به اینکه بودجه امسال 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: با افزایش اعتبارات و بر اساس برنامهریزیهای انجام شده در سال جاری قصد داریم تجهیز وسایل توانبخشی نابینایی و استفاده بیشتر از فناوری را برای معلولان نخبه در نظر بگیریم.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی تاکید کرد: سعی میکنیم با توجه به نیازهای معلولان، وسایل توانبخشی را به آنها ارائه دهیم.
وی همچنین در مورد مناسبسازی معابر و اماکن معلولان نیز اظهار داشت: مناسبسازی اماکن و معابر بر عهده شهرداری است و بر اساس آخرین پیمایش انجام شده، 30 درصد اماکن عمومی و معابر برای معلولان قابل دسترسی است.
به گفته معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، مناسبسازی نیازمند همکاری دستگاههای مختلف است حق معلولان بیشتر از این است و بهزیستی بر نحوه مناسبسازی نظارت میکند.
نحوی نژاد با اشاره به اینکه ممکن است دسترسی معلولان در مناطق مختلف فرق کند، گفت: به تازگی در خطوط جدید مترو، در برخی از ایستگاهها آسانسور برای استفاده از معلولان در نظر گرفته شده و در حال حاضر براساس دستور العمل شهرداری فضای سبز جدیدی ایجاد نمیشود مگر اینکه موازین استفاده از معلولان در آن رعایت شود که ما این موضوعات را از طریق شهرداری پیگیری میکنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها