آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۳۰۶۸۴
۱۶:۲۹
۱۳۹۵/۰۴/۲۰
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خبر داد:

افزایش صددرصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی

پدال نیوز: به دنبال اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و آغاز سفرهای تابستانی، مراجعه به مراکز معاینه فنی صد در صد افزایش یافته است .
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، سیدنواب حسینی منش با اشاره به اینکه روز گذشته 3500 خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کردند، گفت: این در حالیست که در حالت عادی روزانه 1500خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه می کردند.
 
حسینی منش با اشاره به اجرای طرح ال ای زد از شهریور ماه سال جاری گفت: مقررشده در فاز نخست این طرح در محدوده "طرح زوج و فرد" معاینه فنی خودروها کنترل شده و صرفا به خودروهایی که معاینه فنی داشته باشند اجازه ورود به محدوده زوج و فرد داده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این طرح نیمه شهریورماه آغاز می‌شود و پیش بینی می شود احتمال افزایش مراجعات مردمی به مراکز معاینه فنی وجود داشته باشد، اظهارکرد: بر همین اساس از هم اکنون پیش بینی افزایش ساعات کاری و در صورت لزوم شیفت های دوم و سوم صورت گرفته است.
 
به گفته وی اکنون در هر شیفت کاری در هر ماه قابلیت خدمات رسانی به 100 هزار خودرو فراهم است. این در حالیست که با افزایش مراجعات افزایش شیفت کاری نیز پیش بینی شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در یک فاز روی خودروهای انژکتوری و کاربراتوری اعمال محدودیت می‌شود و در گام بعدی نیز اجرای این طرح به کل سطح شهر تهران تسری می‌یابد.
 
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه از سال گذشته در شهر تهران یک میلیون و 800 هزار خودرو موکلف به دریافت معاینه فنی بودند، گفت: تاکنون یک میلیون خودرو با مراجعه به مراکز معاینه فنی تهران و یا اطراف تهران معاینه فنی دریافت کرده اند. این در حالیست که 500هزار خودرو از مراکز معاینه فنی تهران مجوز دریافت کرده اند.
 
وی تاکید کرد: برای 800 تا یک میلیون خودروی فاقد معاینه فنی پیش بینی مراجعه داریم.
 
حسینی منش با اشاره به ویژگی های سامانه سیمفا تصریح کرد: با راه اندازی سامانه سیمفا و کنترل مکانیزه خودروهای فاقد معاینه فنی، صدور برگه معاینه فنی جعلی دیگر امکان پذیر نیست و به طور حتم صدور این گونه برگه ها به صفر خواهد رسید. از سوی دیگر با سیستم یکپارچه معاینه فنی، استاندارد واحد برای اعمال معاینه فنی در تمام مراکز کشور صورت گرفته است.
 
وی یاداور شد : طی دو ماه آینده تمامی مراکز معاینه فنی کشور به دوربین پلاکخوان تجهیز خواهند شد. به طور که دریافت معاینه فنی منوط به ثبت پلاک خودرو است و اینچنین دیگر هیچ خودرویی نمی تواند بدون مراجعه به مراکز معاینه فنی برگه دریافت کند.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود