هزینه بالای سیستمهای درون خودرویی
پدال نیوز: آیا سیستم Apple CarPlay و Android Auto توانسته اند انقلابی در سیستمهای درون خودرویی و سرگرمیبه وجود بیاورند؟.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز،به تازگی گزارش مصرف کنندگان مطلبی منتشر کرده است که در آن هر دو سیستم عامل درون خودرویی را با استفاده از یک فولکس واگن Jetta به بوته آزمایش گذاشته است که از هر دو فناوری به لطف سیستم پایونیر پشتیبانی میکند.
بسیاری از خودروسازان به زودی هر دو سیستم عامل را در درون محصولات خود به طور همزمان عرضه خواهند کرد و گزارش مصرف کنندگان به چگونگی بازدهی این سیستمها در دست کاربران معمولی پرداخت.
یکی از مزایای عمده این دو سیستم درون خودرویی سادگی همگام سازی با سیستم گوشیهای هوشمند است که با یک رابط کاربری آشنا و راه آسان برای اتصال به گوشیهای هوشمند در هر دو سیستم عامل درون خودرویی است.
سیستمهای ناوبری در سیستمهای مشابه تقریبا منسوخ هستند ولی هر دو شرکت اپل و گوگل به صورت مرتب نقشههای ناوبری خود حتی اطلاعات ترافیکی را با فاصله چند دقیقه به روز میکنند.
فارغ از مزایای فراوان این دو سیستم عامل، سیستمهای ناوبری برای وسایل نقلیه هنوز هم بسیار گران قیمت هستند و اکثر مصرف کنندگام ترجیح میدهند که از خدمات گوشی هوشمند خود در زمینه ناوبری بهره ببرند و در واقع در حال حاضر بسیاری از تلفنهای همراه خود به عنوان ابزار نابوری بهره میبرند هر چند استفاده از سیستمهای درون خودرویی اپل و اندروید بسیار امن تر خواهد بود.
به گزارش خودروسازی، به هر حال میتوان با روی باز از دو سیستم عامل درون خودرویی استقبال کرد زیرا مصرف کنندگان خوساتار یک سیستم درون خودرویی با رابط کاربری اشنا و البته بروز رسانی مداوم هستند و دیگر به زودی زود تمامیخودروسازاند باید خود را با استانداردهای درون خودرویی اپل و اندروید منطبق کنند.
بسیاری از خودروسازان به زودی هر دو سیستم عامل را در درون محصولات خود به طور همزمان عرضه خواهند کرد و گزارش مصرف کنندگان به چگونگی بازدهی این سیستمها در دست کاربران معمولی پرداخت.
یکی از مزایای عمده این دو سیستم درون خودرویی سادگی همگام سازی با سیستم گوشیهای هوشمند است که با یک رابط کاربری آشنا و راه آسان برای اتصال به گوشیهای هوشمند در هر دو سیستم عامل درون خودرویی است.
سیستمهای ناوبری در سیستمهای مشابه تقریبا منسوخ هستند ولی هر دو شرکت اپل و گوگل به صورت مرتب نقشههای ناوبری خود حتی اطلاعات ترافیکی را با فاصله چند دقیقه به روز میکنند.
فارغ از مزایای فراوان این دو سیستم عامل، سیستمهای ناوبری برای وسایل نقلیه هنوز هم بسیار گران قیمت هستند و اکثر مصرف کنندگام ترجیح میدهند که از خدمات گوشی هوشمند خود در زمینه ناوبری بهره ببرند و در واقع در حال حاضر بسیاری از تلفنهای همراه خود به عنوان ابزار نابوری بهره میبرند هر چند استفاده از سیستمهای درون خودرویی اپل و اندروید بسیار امن تر خواهد بود.
به گزارش خودروسازی، به هر حال میتوان با روی باز از دو سیستم عامل درون خودرویی استقبال کرد زیرا مصرف کنندگان خوساتار یک سیستم درون خودرویی با رابط کاربری اشنا و البته بروز رسانی مداوم هستند و دیگر به زودی زود تمامیخودروسازاند باید خود را با استانداردهای درون خودرویی اپل و اندروید منطبق کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش