پلیس راهوری که خودرو ندارد!
پدال نیوز: فرماندهی پلیس راهور شهرستان سلطانیه گفت: نداشتن خودروی ماموریت از مهمترین کمبودهای پلیس راهور سلطانیه است و پلیس این شهرستان در زمان حاضر با موتورسیکلت به ماموریت های شهری اعزام می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، محمدمهدی جرینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیگیری های انجام شده با مرکز استان، مقرر شده است امسال یک دستگاه خودرو به این فرماندهی تحویل داده شود.
وی اظهار کرد: پلیس راهور این شهر از کمبود نیروی انسانی نیز رنج می برد و اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان می تواند این کمبود را در حد زیادی کاهش دهد.
جرینی گفت: آگاهی کم مردم از برخی قانون های رانندگی، معرفی نشدن نقاط حادثه خیز استان و نبود اطلاع رسانی درباره آخرین قانون های این حوزه از مشکلات این بخش است.
وی افزود: امسال سلطانیه رتبه نخست کاهش تصادف های شهری را در استان کسب کرده است و در اعمال قانون خودروها نیز رتبه چهارم استانی را دارد.
فرماندهی پلیس راهور شهرستان سلطانیه گفت: نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه و ورود به محدوده ورود ممنوع از بیشترین تخلف های رانندگی است که مردم سلطانیه انجام داده اند.
وی یادآور شد: سال قبل هفت مورد تصادف منجر به جرح و 22 مورد تصادف منجر به خسارت مالی دراین شهرستان رخ داد که این آمار از ابتدای امسال سه مورد منجر به جرح و 2 مورد تصادف منجر به خسارت مالی گزارش شده است.
جرینی گفت: 80 درصد تصادف های رانندگی این شهرستان در سال گذشته و امسال تصادف بین خودرو و موتورسیکلت بوده و این موضوع اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان به خصوص موتور سیلکت سواران را نشان می دهد.
وی از خط کشی گذرگاه های عابر پیاده و خیابان های سلطانیه خبر داد و افزود: امسال مرکز مانیتورینگ پلیس راهور این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و تخلف رانندگان توسط دوربین های نصب شده در سطح شهر رصد و اعمال قانون خواهد شد.
وی اظهار کرد: پلیس راهور این شهر از کمبود نیروی انسانی نیز رنج می برد و اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان می تواند این کمبود را در حد زیادی کاهش دهد.
جرینی گفت: آگاهی کم مردم از برخی قانون های رانندگی، معرفی نشدن نقاط حادثه خیز استان و نبود اطلاع رسانی درباره آخرین قانون های این حوزه از مشکلات این بخش است.
وی افزود: امسال سلطانیه رتبه نخست کاهش تصادف های شهری را در استان کسب کرده است و در اعمال قانون خودروها نیز رتبه چهارم استانی را دارد.
فرماندهی پلیس راهور شهرستان سلطانیه گفت: نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه و ورود به محدوده ورود ممنوع از بیشترین تخلف های رانندگی است که مردم سلطانیه انجام داده اند.
وی یادآور شد: سال قبل هفت مورد تصادف منجر به جرح و 22 مورد تصادف منجر به خسارت مالی دراین شهرستان رخ داد که این آمار از ابتدای امسال سه مورد منجر به جرح و 2 مورد تصادف منجر به خسارت مالی گزارش شده است.
جرینی گفت: 80 درصد تصادف های رانندگی این شهرستان در سال گذشته و امسال تصادف بین خودرو و موتورسیکلت بوده و این موضوع اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان به خصوص موتور سیلکت سواران را نشان می دهد.
وی از خط کشی گذرگاه های عابر پیاده و خیابان های سلطانیه خبر داد و افزود: امسال مرکز مانیتورینگ پلیس راهور این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و تخلف رانندگان توسط دوربین های نصب شده در سطح شهر رصد و اعمال قانون خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها