نظر احمدی نژاد درباره میرحسین موسوی
پدال نیوز: مشاور رسانهای رئیس جمهور سابق گفت: محمود احمدینژاد میگوید مهندس موسوی استاد ما بوده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، دوهفته نامه سیاسی فرهنگی «روبه رو» در شماره اخیر خود با مهدی کلهر گفتوگویی انجام داده است که گزیدهای از آن را در ادامه میخوانید.
* اولین نخستوزیری که رییس قوه مجریه بوده و نماد مستضعفین هم بوده، رجایی است. بعدا مهندس موسوی میآید که من معتقدم نسبت به بعضی از ریاستجمهوریهای بعد از جنگ، توجه بیشتری به مستضعفین داشته و به همین دلیل است که در سال 1388 از خیلیها رأی میآورد. بخش مهمی از آرای مهندس موسوی همین است.
*خاطرهها از مهندس موسوی کاملا مردمی است. موسوی در دوره نخستوزیری و بعد از آن سادهزیست و مردمی بود که ما کمتر در رجال داریم. ولی به عنوان یک نماد کامل، اگر از من بپرسید، من میگویم دو رییس قوه مجریه داشتیم که همه دنیا پذیرفتند اینها نماد مستغضعفین هستند؛ یکی رجایی و دیگری احمدینژاد.
* احمدینژاد شاگرد مهندس موسوی است. احمدینژاد میگوید مهندس موسوی استاد ما بوده است. در مناظره هم این را گفته است.
* (شباهتهای رجایی و احمدینژاد) اگر از خود احمدینژاد بپرسید، قطعا مشابهتهای کمی را خواهد گفت. فاصله او و رجایی زیاد است و انطباق کامل بین این دو دشوار است.
*اگر رجایی را 100 در نظر بگیرید، احمدینژاد چنددرصد مستضعف است؟ احمدینژاد را 70 و مهندس موسوی را 50 در نظر میگیرم. مهندس موسوی در دوره نخستوزیری اول خیلی نزدیک بود.
* من احمدینژادیسم را به عنوان یک مکتب قبول ندارم.
* مدل رجایی، مدل انقلاب اسلامی است.
* سادهزیستی احمدینژاد هیچ ربطی به سال 1384 ندارد. سادهزیستی احمدینژاد مربوط به اول انقلاب است.
* رجایی برای مردم میمرد، احمدینژاد هم همینطور.
* اولین نخستوزیری که رییس قوه مجریه بوده و نماد مستضعفین هم بوده، رجایی است. بعدا مهندس موسوی میآید که من معتقدم نسبت به بعضی از ریاستجمهوریهای بعد از جنگ، توجه بیشتری به مستضعفین داشته و به همین دلیل است که در سال 1388 از خیلیها رأی میآورد. بخش مهمی از آرای مهندس موسوی همین است.
*خاطرهها از مهندس موسوی کاملا مردمی است. موسوی در دوره نخستوزیری و بعد از آن سادهزیست و مردمی بود که ما کمتر در رجال داریم. ولی به عنوان یک نماد کامل، اگر از من بپرسید، من میگویم دو رییس قوه مجریه داشتیم که همه دنیا پذیرفتند اینها نماد مستغضعفین هستند؛ یکی رجایی و دیگری احمدینژاد.
* احمدینژاد شاگرد مهندس موسوی است. احمدینژاد میگوید مهندس موسوی استاد ما بوده است. در مناظره هم این را گفته است.
* (شباهتهای رجایی و احمدینژاد) اگر از خود احمدینژاد بپرسید، قطعا مشابهتهای کمی را خواهد گفت. فاصله او و رجایی زیاد است و انطباق کامل بین این دو دشوار است.
*اگر رجایی را 100 در نظر بگیرید، احمدینژاد چنددرصد مستضعف است؟ احمدینژاد را 70 و مهندس موسوی را 50 در نظر میگیرم. مهندس موسوی در دوره نخستوزیری اول خیلی نزدیک بود.
* من احمدینژادیسم را به عنوان یک مکتب قبول ندارم.
* مدل رجایی، مدل انقلاب اسلامی است.
* سادهزیستی احمدینژاد هیچ ربطی به سال 1384 ندارد. سادهزیستی احمدینژاد مربوط به اول انقلاب است.
* رجایی برای مردم میمرد، احمدینژاد هم همینطور.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها