آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۲۸۰۹۲
۱۱:۱۳
۱۳۹۵/۰۳/۲۱

مقر جدید تویوتا با تکنولوژی سبز +عکس

پدال نیوز: تویوتا مقر جدیدی در ایالات تگزاس آمریکا تاسیس خواهد کرد. تجهیز به یکی از بزرگ‌ترین نیروگاه‌های خورشیدی برای تامین انرژی مورد نیاز این مقر، نقطه‌ی قوت مرکز جدید غول خودروسازی جهان است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز- علی اصغر کریمی: تویوتا مقر جدیدی در ایالات تگزاس آمریکا تاسیس خواهد کرد. تجهیز به یکی از بزرگ‌ترین نیروگاه‌های خورشیدی برای تامین انرژی مورد نیاز این مقر، نقطه‌ی قوت مرکز جدید غول خودروسازی جهان است.

مقر جدید تویوتا با ویژگی تامین انرژی مورد نیاز از خورشید

تویوتا پیش از این خود را بعنوان پیش‌رو در تکنولوژی هیبرید و خودروهای پاک معرفی کرده بود. حال غول خودروسازی جهان قصد دارد پرچم دوستی با طبیعت را با ساخت مقر جدیدی در آمریکای شمالی و در شهر پلانو و ایالت تگزاس، بدست گیرد. تویوتا در هفته‌ی گذشته اعلام کرد که مرکز جدید تویوتا در پلانو دارای سیستم انرژی خورشیدی با توان ۷.۷۵ مگاوات است. این قابلیت، مقر جدید تویوتا را به بزرگ‌ترین مرکز مجهز به سیستم‌های تامین انرژی، در میان مراکز شرکت‌های خصوصی در ایالت تگزاس تبدیل می‌کند.

انرژی خورشیدی کلید اصلی موفقیت مقر جدید تویوتا در دریافت استاندارد ساختمان سبز آمریکا است. تویوتا قصد دارد پروژه‌ی سیستم انرژی خورشیدی را در دو فاز کامل کند. در فاز اول روی دو پارگینک پنل­‌های خورشیدی نصب خواهد شد که این فاز باید تا آگوست ۲۰۱۷ به بهره‌برداری برسد و در مدت کمی پس از آن پارکینگ سوم هم از همان پنل‌­ها پوشیده خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌ها این فاز تا دسامبر ۲۰۱۷ به شبکه متصل خواهد شد.

مقر جدید تویوتا با ویژگی تامین انرژی مورد نیاز از خورشید

کوین بات، مدیر بخش آمریکای شمالی تویوتا می‌گوید: «    ما تصمیم گرفتیم که مطمئن شویم مرکز جدید، از هدف تویوتا برای حفظ محیط زیست پیروی می‌کند و حتی آن را باز تعریف می‌کند. سیستم انرژی خورشیدی پلانو نه تنها باعث می‌شود دست اندازی به طبیعت کاهش یابد، بلکه آموزش‌هایی درباره‌ی انرژی های تجدیدپذیر به اعضای تیم ما می‌دهد و ما را به چالش جهانی محیط زیست ۲۰۵۰ تویوتا مبنی حذف انتشار کربن در تمامی فعالیت ها نزدیک‌تر می‌کند.»

طبق اطلاعات تویوتا سیستم انرژی خورشیدی، ۲۵ درصد الکتریسیته مورد نیاز مرکز جدید این شرکت را تامین خواهد کرد، که باید از انتشار ۷۱۲۲ تن دی‌اکسید کربن جلوگیری کند. این میزان از انرژی معادل مصرف برق ۱۰۰۰ خانه برای یک سال خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو