خداحافظی تلگرام از ایران؟
پدال نیوز: خبر خداحافظی تلگرام از ایران که در برخی رسانه های داخلی منتشر شده بود، تکذیب شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، خبر "خداحافظی تلگرام از ایران" که در برخی رسانه های داخلی منتشر شده بود، تکذیب شد.
براساس مصوبه آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیس جمهور برگزار گردید، اطلاعات کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام باید به داخل کشور منتقل شود.
برهمین اساس، شرکت های خارجی پیام رسان که در داخل ایران فعالیت دارند، برای ادامه فعالیت خود ملزم خواهند شد تا همه اطلاعات و فعالیت مرتبط با شهروندان ایرانی را به داخل منتقل کنند. از این رو شبکه تلگرام نیز باید اطلاعات کاربران ایرانی را به داخل کشور منتقل کند.
پیش از این نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از درخواست برای انتقال سرورهای تلگرام به ایران خبر داده بود.
در جلسه شورای عالی فضای مجازی همچنین مقرر شد همه شبکه های پیام رسان برخط فعال کشور ظرف یکسال آینده انبارش یا ذخیره سازی داده های (دیتا) خود را در داخل کشور انجام دهند و در پی بررسی وضعیت پیام رسان های اجتماعی با تکیه بر رهنمودها و دغدغه های مقام معظم رهبری در مرکز ملی فضای مجازی، سند در اولویت قراردادن این مباحث، در جلسه بررسی و بخش هایی از آن، توسط اعضای شورا تصویب شد.
هنوز یک روز ار مصوبه جدید شورای عالی فضای مجازی نگذشته بود که خبری روی خروجی برخی سایت ها قرار گرفت؛
در خبر مورد اشاره که برخی خبرگزاریها و سایت ها نیز آن را بازنشر دادند به نقل از صفحه رسمی تلگرام ادعا شده بود: "نمیتوانیم با تصمیم ایرانیها(انتقال سرور به داخل ایران) همکاری کنیم و احتمالا فقط تا ۱۲ماه دیگر بین ایرانیان خواهیم بود".
براساس مصوبه آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیس جمهور برگزار گردید، اطلاعات کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام باید به داخل کشور منتقل شود.
برهمین اساس، شرکت های خارجی پیام رسان که در داخل ایران فعالیت دارند، برای ادامه فعالیت خود ملزم خواهند شد تا همه اطلاعات و فعالیت مرتبط با شهروندان ایرانی را به داخل منتقل کنند. از این رو شبکه تلگرام نیز باید اطلاعات کاربران ایرانی را به داخل کشور منتقل کند.
پیش از این نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از درخواست برای انتقال سرورهای تلگرام به ایران خبر داده بود.
در جلسه شورای عالی فضای مجازی همچنین مقرر شد همه شبکه های پیام رسان برخط فعال کشور ظرف یکسال آینده انبارش یا ذخیره سازی داده های (دیتا) خود را در داخل کشور انجام دهند و در پی بررسی وضعیت پیام رسان های اجتماعی با تکیه بر رهنمودها و دغدغه های مقام معظم رهبری در مرکز ملی فضای مجازی، سند در اولویت قراردادن این مباحث، در جلسه بررسی و بخش هایی از آن، توسط اعضای شورا تصویب شد.
هنوز یک روز ار مصوبه جدید شورای عالی فضای مجازی نگذشته بود که خبری روی خروجی برخی سایت ها قرار گرفت؛
در خبر مورد اشاره که برخی خبرگزاریها و سایت ها نیز آن را بازنشر دادند به نقل از صفحه رسمی تلگرام ادعا شده بود: "نمیتوانیم با تصمیم ایرانیها(انتقال سرور به داخل ایران) همکاری کنیم و احتمالا فقط تا ۱۲ماه دیگر بین ایرانیان خواهیم بود".
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها