همایش کمپین سه شنبه های بدون خودرو برگزار شد
پدال نیوز: هفته بیست و ششم همایش پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور۱۲۰ دوچرخه سوار با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و هیات دوچرخه سواری استان مرکزی در اراک برگزار شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل ازایرنا، مدیر کل محیط زیست استان مرکزی در حاشیه این همایش گفت: پویش سهشنبههای بدون خودرو از شهر اراک آغاز شد و هم اکنون در 115شهر صنعتی از جمله رفسنجان، کرمانشاه، مشهد و یزد اجرا می شود.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: این همایش با هدف کاهش تردد خودروها و کاهش آلودگی هوا و استفاده کمتر از خودرو های تک سرنشین در سطح کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان برای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده روی و دوچرخه سواری برای جابه جایی مسافت های کوتاه، کمک به کاهش آلودگی هوا ، کاهش سر و صدا، کم شدن ازدحام در تردد ها و آسیب های ناشی از آن، تقلیل خودروهای تک سرنشین و افزایش ظرفیت تردد معابر خودرو، ارتقاء نقش حمل و نقل عمومی، صرفه جویی اقتصادی خانوادگی و جامعه در مصرف سوخت از دیگر اهداف پویش سه شنبه های بدون خودرو است.
دوستداران محیط زیست و دو چرخه سواران در این آیین به صورت نمادین مسیرهای میدان دارایی، میدان شهدا، خیابان شهید رجایی، خیابان 12 متری ملک، میدان ولیعصر(عج) را تا پارک ملت را رکاب زدند.
در پایان این آیین به 30 نفر از دوچرخه سواران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: این همایش با هدف کاهش تردد خودروها و کاهش آلودگی هوا و استفاده کمتر از خودرو های تک سرنشین در سطح کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان برای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده روی و دوچرخه سواری برای جابه جایی مسافت های کوتاه، کمک به کاهش آلودگی هوا ، کاهش سر و صدا، کم شدن ازدحام در تردد ها و آسیب های ناشی از آن، تقلیل خودروهای تک سرنشین و افزایش ظرفیت تردد معابر خودرو، ارتقاء نقش حمل و نقل عمومی، صرفه جویی اقتصادی خانوادگی و جامعه در مصرف سوخت از دیگر اهداف پویش سه شنبه های بدون خودرو است.
دوستداران محیط زیست و دو چرخه سواران در این آیین به صورت نمادین مسیرهای میدان دارایی، میدان شهدا، خیابان شهید رجایی، خیابان 12 متری ملک، میدان ولیعصر(عج) را تا پارک ملت را رکاب زدند.
در پایان این آیین به 30 نفر از دوچرخه سواران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها