راه اندازی نخستین آموزشگاه رانندگی در بشاگرد
پدال نیوز: نخستین آموزشگاه رانندگی در شهرستان بشاگرد شهر سردشت راه اندازی شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در آیین افتتاحیه اولین آموزشگاه رانندگی در شهرستان بشاگرد گفت: داوطلبان اخذ گواهینامه باید به شهرستان همجوار میناب، جاسک و حتی مرکز استان مراجعه می کردند که مسیر رفت برگشت به طول 700 کیلومتر می رسید و دیگر مردم شهرهای گوهران و سردشت و 188روستای این شهرستان باید مسافت طولانی تری را طی می کردند.
دهقانی با بیان اینکه با راه اندازی این آموزشگاه 15فرصت شغلی ایجاد شده است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از اولویت های مهم هر جامعه ای است. وجود امنیت در شهرستان بشاگرد را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
فرماندار شهرستان بشاگرد اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مدیر این آموزشگاه و حمایت مسئولان راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان امروز شاهد افتتاح اولین آموزشگاه در شهرستان بشاگرد هستیم. امیدواریم با آموزش صحیح به رانندگان شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در آیین افتتاحیه اولین آموزشگاه رانندگی در شهرستان بشاگرد گفت: داوطلبان اخذ گواهینامه باید به شهرستان همجوار میناب، جاسک و حتی مرکز استان مراجعه می کردند که مسیر رفت برگشت به طول 700 کیلومتر می رسید و دیگر مردم شهرهای گوهران و سردشت و 188روستای این شهرستان باید مسافت طولانی تری را طی می کردند.
دهقانی با بیان اینکه با راه اندازی این آموزشگاه 15فرصت شغلی ایجاد شده است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از اولویت های مهم هر جامعه ای است. وجود امنیت در شهرستان بشاگرد را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
فرماندار شهرستان بشاگرد اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مدیر این آموزشگاه و حمایت مسئولان راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان امروز شاهد افتتاح اولین آموزشگاه در شهرستان بشاگرد هستیم. امیدواریم با آموزش صحیح به رانندگان شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.
دهقانی با بیان اینکه با راه اندازی این آموزشگاه 15فرصت شغلی ایجاد شده است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از اولویت های مهم هر جامعه ای است. وجود امنیت در شهرستان بشاگرد را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
فرماندار شهرستان بشاگرد اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مدیر این آموزشگاه و حمایت مسئولان راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان امروز شاهد افتتاح اولین آموزشگاه در شهرستان بشاگرد هستیم. امیدواریم با آموزش صحیح به رانندگان شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در آیین افتتاحیه اولین آموزشگاه رانندگی در شهرستان بشاگرد گفت: داوطلبان اخذ گواهینامه باید به شهرستان همجوار میناب، جاسک و حتی مرکز استان مراجعه می کردند که مسیر رفت برگشت به طول 700 کیلومتر می رسید و دیگر مردم شهرهای گوهران و سردشت و 188روستای این شهرستان باید مسافت طولانی تری را طی می کردند.
دهقانی با بیان اینکه با راه اندازی این آموزشگاه 15فرصت شغلی ایجاد شده است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از اولویت های مهم هر جامعه ای است. وجود امنیت در شهرستان بشاگرد را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
فرماندار شهرستان بشاگرد اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مدیر این آموزشگاه و حمایت مسئولان راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان امروز شاهد افتتاح اولین آموزشگاه در شهرستان بشاگرد هستیم. امیدواریم با آموزش صحیح به رانندگان شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها