رییس ستاد سوخت :
بهترین کابرد کارت سوخت،منبع اطلاعات بودن آن است
پدال نیوز: منبع اطلاعات بودن"کارتهای هوشمند سوخت،بهترین کاربرد این سامانه به شمار می آید که دولت تاکنون از آن استفاده زیادی کرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در گفتگو با برنامه نیمروزی رادیو ایران، درباره کارکردهای کارت سوخت و دلیل باقی ماندن آن در فرآیند سوختگیری،اظهار کرد: ثبت سهمیه بنزین و وجود آن به عنوان منبع اطلاعات برای دولت برای استخراج مواردي مانند مصرف سوخت،اطلاعات کامل و پیمایش خودروها، دو کاربرد مهم کارتهای هوشمند سوخت است.
علیرضا فیض بخش اظهار کرد: مورد دوم (منبع اطلاعات بودن)شاید بسیار مهم تر از ویژگی نخست باشد و دولت از این ویژگی استفاده زیادی کرده است.
وی درباره این که چه راهکاری برای رصد مطلوب نحوه مصرف بنزین کشور در شرایط کنونی (که بخش زیادی ازمردم کارت سوخت خود استفاده نمی کنند) وجود دارد، گفت: من نمی دانم دولت چه تصمیمی گرفته است و باید با وزارت نفت مشورت کنیم؛ اما من اگر بخواهیم از دید کارشناسی این موضوع را حل کنم، سراغ کارت سوخت جایگاهها می روم و تلاش می کنم تا امکان استفاده از این کارتها را محدود شود تا این که مردم نیز بیشتر از کارتهای سوخت خودروهای شخصی خود استفاده کنند.
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور،درباره راهکار حفظ شفافیت اطلاعات حوزه سوخت کشور با وجود تک نرخی شدن بنزین، گفت: یکی از راه حلها این است که کارت جایگاهها به تدریج محدود شود و برای موارد خاص،استفاده شود.
وی تصریح کرد: محدود کردن کارت سوخت در جایگاهها موجب می شود مردم نیز کمتر در جایگاههای سوخت برای استفاده از کارت سوخت جایگاهها معطل شوند.
فیض بخش یادآور شد: البته به منظور تشویق مردم برای استفاده از کارت سوخت خودرو های شخصی خود، باید اقدامهایی انجام شود.
علیرضا فیض بخش اظهار کرد: مورد دوم (منبع اطلاعات بودن)شاید بسیار مهم تر از ویژگی نخست باشد و دولت از این ویژگی استفاده زیادی کرده است.
وی درباره این که چه راهکاری برای رصد مطلوب نحوه مصرف بنزین کشور در شرایط کنونی (که بخش زیادی ازمردم کارت سوخت خود استفاده نمی کنند) وجود دارد، گفت: من نمی دانم دولت چه تصمیمی گرفته است و باید با وزارت نفت مشورت کنیم؛ اما من اگر بخواهیم از دید کارشناسی این موضوع را حل کنم، سراغ کارت سوخت جایگاهها می روم و تلاش می کنم تا امکان استفاده از این کارتها را محدود شود تا این که مردم نیز بیشتر از کارتهای سوخت خودروهای شخصی خود استفاده کنند.
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور،درباره راهکار حفظ شفافیت اطلاعات حوزه سوخت کشور با وجود تک نرخی شدن بنزین، گفت: یکی از راه حلها این است که کارت جایگاهها به تدریج محدود شود و برای موارد خاص،استفاده شود.
وی تصریح کرد: محدود کردن کارت سوخت در جایگاهها موجب می شود مردم نیز کمتر در جایگاههای سوخت برای استفاده از کارت سوخت جایگاهها معطل شوند.
فیض بخش یادآور شد: البته به منظور تشویق مردم برای استفاده از کارت سوخت خودرو های شخصی خود، باید اقدامهایی انجام شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها