تلفات سوئیچ معیوب به 114 نفر رسید
پدال نیوز: شمار قربانیانی که در تصادفات مربوط به سوئیچ احتراق معیوب خودروهای کوچک جنرال موتورز کشته شدند، سه نفر افزایش یافت و به 114 نفر رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، هر یک از خانوادههای قربانیان میتوانند حداقل یک میلیون دلار خسارت از سوی کنت فاینبرگ که سال گذشته از سوی جنرال موتورز استخدام شد، دریافت کنند. فاینبرگ همچنین به 299 نفر که در تصادفات ناشی از این مشکل در شورولت کبالت و خودروهای قدیمیتر دیگر صدمه دیده اند، خسارت خواهد داد.
جنرال موتورز سال گذشته برای 2.6 میلیون خودرو فراخوان داد اما معترف شد که بیش از یک دهه قبل درباره مشکلات سوئیچ آگاهی داشته است.
صندوق جبران خسارتی که جنرال موتورز تشکیل داده و تحت نظارت فاینبرگ قرار دارد، تا مهلت تعیین شده در 31 ژانویه، 4342 ادعای خسارت دریافت کرد که حدود سه درصد آنها همچنان تحت بازبینی قرار دارند و حدود 93 درصد مدارک کافی نداشته یا واجد رسیدگی نبوده اند.
بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، جنرال موتورز 200 میلیون دلار برای حل و فصل ادعاهای خسارت مطرح شده به این صندوق پرداخت کرده است.
این خودروساز آمریکایی سال گذشته برآورد کرده بود 13 نفر در تصادفات سوئیچ معیوب کشته شده اند اما در عین حال اعلام کرده بود این رقم افزایش خواهد یافت.
جنرال موتورز با بیش از 150 مورد شکایت مربوط به سوئیچهای معیوب که از سوی قربانیان و مالکان خودروهای قدیمی این شرکت تنظیم شده، روبروست. تنها در یک شکایت گروهی مالکان خودرو به دنبال دریافت 10 میلیارد دلار خسارت از جنرال موتورز برای کاهش ارزش و خسارت وارده به میلیونها خودروی فراخوان شده هستند.
وکلای بسیاری از قربانیان شکایتهای گروهی تنظیم کردهاند که ممکن است برای این شرکت بسیار گرانتر از غرامتی که وعده داده است، تمام شود اما صندوق غرامت جنرال موتورز به بازماندگان قربانیان قول داده است اگر از شکایت صرفنظر کنند، خسارتشان را زودتر پرداخت خواهد کرد.
جنرال موتورز سال گذشته برای 2.6 میلیون خودرو فراخوان داد اما معترف شد که بیش از یک دهه قبل درباره مشکلات سوئیچ آگاهی داشته است.
صندوق جبران خسارتی که جنرال موتورز تشکیل داده و تحت نظارت فاینبرگ قرار دارد، تا مهلت تعیین شده در 31 ژانویه، 4342 ادعای خسارت دریافت کرد که حدود سه درصد آنها همچنان تحت بازبینی قرار دارند و حدود 93 درصد مدارک کافی نداشته یا واجد رسیدگی نبوده اند.
بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، جنرال موتورز 200 میلیون دلار برای حل و فصل ادعاهای خسارت مطرح شده به این صندوق پرداخت کرده است.
این خودروساز آمریکایی سال گذشته برآورد کرده بود 13 نفر در تصادفات سوئیچ معیوب کشته شده اند اما در عین حال اعلام کرده بود این رقم افزایش خواهد یافت.
جنرال موتورز با بیش از 150 مورد شکایت مربوط به سوئیچهای معیوب که از سوی قربانیان و مالکان خودروهای قدیمی این شرکت تنظیم شده، روبروست. تنها در یک شکایت گروهی مالکان خودرو به دنبال دریافت 10 میلیارد دلار خسارت از جنرال موتورز برای کاهش ارزش و خسارت وارده به میلیونها خودروی فراخوان شده هستند.
وکلای بسیاری از قربانیان شکایتهای گروهی تنظیم کردهاند که ممکن است برای این شرکت بسیار گرانتر از غرامتی که وعده داده است، تمام شود اما صندوق غرامت جنرال موتورز به بازماندگان قربانیان قول داده است اگر از شکایت صرفنظر کنند، خسارتشان را زودتر پرداخت خواهد کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
صرفهجویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودروهای ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها