میزان جریمه استفاده از موبایل حین رانندگی
پدال نیوز: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه 100 هزار تومانی استفاده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه همچون هندزفری در هنگام رانندگی خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از میزان، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه 100 هزار تومانی استفاده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه همچون هندزفری در هنگام رانندگی خبر داد.
سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب اظهار داشت: 32 درصد تصادفات راهنمایی و رانندگی به علت عدم توجه به جلو توسط راننده رخ میدهد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: خستگی و خوابآلودگی، استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، توجه به مناظر اطراف، صحبت با سرنشینان و درگیری و جر و بحث از جمله مسائلی است که موجب عدم توجه به جلوی راننده میشود.
سرهنگ عابدی استفاده از تلفن همراه را یکی از مسائل شایع این روزها برشمرد و گفت: متأسفانه استفاده از این وسیله و وسایل ارتباطی مشابه آن درصد بالاتری را در امر عدم توجه به جلوی راننده به خود اختصاص داده و در آئیننامه نیز به طور مشخص برای استفاده راننده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه جریمهای پیشبینی شده است.
وی افزود: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به محض مشاهده رانندهای که اقدام به استفاده از تلفن همراه یا وسایل نظیر آن همچون هندزفری کنند، راننده متخلف را اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: قبلاً جریمه استفاده از تلفن همراه 30 هزار تومان بود که در قانون جریمه جدید به صد هزار تومان افزایش پیدا کرد.
سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب اظهار داشت: 32 درصد تصادفات راهنمایی و رانندگی به علت عدم توجه به جلو توسط راننده رخ میدهد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: خستگی و خوابآلودگی، استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، توجه به مناظر اطراف، صحبت با سرنشینان و درگیری و جر و بحث از جمله مسائلی است که موجب عدم توجه به جلوی راننده میشود.
سرهنگ عابدی استفاده از تلفن همراه را یکی از مسائل شایع این روزها برشمرد و گفت: متأسفانه استفاده از این وسیله و وسایل ارتباطی مشابه آن درصد بالاتری را در امر عدم توجه به جلوی راننده به خود اختصاص داده و در آئیننامه نیز به طور مشخص برای استفاده راننده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه جریمهای پیشبینی شده است.
وی افزود: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به محض مشاهده رانندهای که اقدام به استفاده از تلفن همراه یا وسایل نظیر آن همچون هندزفری کنند، راننده متخلف را اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: قبلاً جریمه استفاده از تلفن همراه 30 هزار تومان بود که در قانون جریمه جدید به صد هزار تومان افزایش پیدا کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها