آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۲۵۳۸۹
۱۰:۰۳
۱۳۹۵/۰۲/۱۸

معمای پایین کشیدن بیلبوردهای «بادیگارد»

پدال نیوز: بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم «بادیگارد» برای چندمین‌بار در سطح شهر تهران پایین کشیده شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، روزنامه شرق نوشت: بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم «بادیگارد» برای چندمین‌بار در سطح شهر تهران پایین کشیده شد.
 
فروش میلیاردی فیلمی که مرز ۵.۵ میلیارد تومان را درنوردیده و همچنان در اکران متقاضی و مخاطب دارد، باعث طرح این سؤال می‌شود که چرا باید فرد یا گروهی به چنین عملی دست بزند؟ آیا جریانی از این تخریب منتفع می‌شود؟ یا قرار است با این حرکت جریان دیگری را سرکوب کنند؟ سؤالاتی که همچنان پاسخی برای آنها وجود ندارد.
 
این در حالی است که فیلم سینمایی «بادیگارد» در طول مدت اکران خود در صداوسیما از تبلیغات خوبی برخوردار بود و باوجود فیلم‌های دیگر اکران نوروزی هیچ تیزر تبلیغاتی‌ای از این فیلم در رسانه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای همچون شبکه «جم» پخش نشد. پژمان لشگری‌پور، مجری طرح این فیلم سینمایی، در گفت‌وگو با «میزان» در این‌باره گفت: «من تا روز گذشته بیلبوردهای این فیلم را در سطح شهر دیدم، اما به احتمال زیاد به دلیل پایان‌یافتن مدت‌زمان تبلیغات شهری فیلم، این بیلبوردها توسط شهرداری جمع‌آوری شده است».
 
او افزود: «در شهر هنوز تابلوهای ثابت این فیلم هست؛ اما با توجه به اینکه زمان مشخص‌شده‌ای برای برخی از این بیلبوردها وجود داشت زمان آن تمام شده و فکر نمی‌کنم براساس غرض‌ورزی صورت گرفته باشد». این تهیه‌کننده سینما خاطرنشان کرد: «هنوز گزارشی درخصوص تخریب بیلبوردهای فیلم در سطح شهر به من نرسیده است، این را هم باید بگویم پیگیری وضعیت این تابلوها برعهده «خانه طراحان سازمان اوج» است».
 
برای روشن‌شدن این مسئله، خبرنگار «شرق» طی تماسی با روابط‌عمومی مؤسسه اوج علت این مسئله را جویا شد. مسئول روابط‌عمومی در پاسخ گفت: «واقعیت این است که تخریب تراکت‌های تبلیغاتی فیلم «بادیگارد» در دو نوبت اتفاق افتاده است. دفعه اول ١٠-١٢ روز گذشته که تعدادی از این تابلو‌ها در سطح شهر تهران پایین آمد.
 
بعد از اطلاع‌رسانی موضوع را جویا شدیم و از شهرداری تهران سؤال کردیم که در پاسخ اعلام کردند ما خبر نداریم و بعد از آن حتی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برخی از این تابلو‌ها را ترمیم کرد. در این مدت هم میان مؤسسه فرهنگی- هنری اوج و شهرداری تهران همکاری همدلانه‌ای وجود داشته و دارد تا اینکه پایان هفته گذشته بار دیگر این اتفاق تکرار شد.
 
اما این‌بار یک تفاوت اساسی با اتفاق قبلی وجود داشت. هرکسی چنین کاری انجام داده بود، خیلی خوب و با دقت کل بیلبورد را با کاتر بریده و پایین آورده است! و در اصل این‌بار بیلبورد را تخریب نکرده! بار دیگر موضوع را از سازمان زیباسازی جویا شدیم.
 
آنها هم اظهار بی‌اطلاعی کردند و واقعیت این است که هر دو سازمان- مؤسسه اوج و شهرداری تهران - تا این لحظه نمی‌دانند علت آن چیست! «البته در حال پیگیری موضوع هستیم؛ مهم‌تر اینکه به‌دنبال «چرایی» چنین اتفاقی هستیم که دلیل چنین کاری چیست و از این بابت متعجبیم».
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو