اختیار دو نرخی شدن بنزین دست دولت
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دولت مخالف دو نرخی شدن است گفت: با توجه به اینکه اجرای قانون در اختیار دولت است و دولت هم مخالف آن میباشد میتواند نسبت به دو نرخی یا تکنرخی بودن تصمیم گیری کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، محمد سعید انصاری در ارزیابی خود از دو نرخی شدن بنزین بر اساس قانون بودجه گفت: در جلسه کمیسیون انرژی مصوب کردیم که فقط کارت سوخت باقی بماند بیشتر، کمتر و چند نرخی شدن اصلا نه هدفمان بود و نه تصویب کردیم.
وی افزود: بعد از مصوبه کمیسیون، در تلفیق هم خوشبختانه مشکلی وجود نداشت تا این که در صحن علنی مجلس یکی از نمایندگان پیشنهادی را مطرح کرد که براساس آن قیمت بنزین چند نرخی میشد اما نهایتا مجددا در کمیسیون تلفیق بررسی اشکال اولیه تا حدود زیادی برطرف شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: دولت مخالف دو نرخی شدن است و در قانون هم گفته است دولت میتواند دو نرخی کند میتواند هم این کار را انجام ندهد. بنابراین اجرای این قانون در اختیار دولت است.
انصاری تصریح کرد: دولت هم با توجه به مشکلات مردم و مسائل جانبی یا وجود زمینهای فساد هیچ وقت حاضر نیست این مشکلات زیاد شود و با توجه به اینکه دولت مخالف دو نرخی شدن است دو نرخی نخواهد شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس در پایان ابراز کرد: این مصوبه نباید تصویب میشد و همان روال تک نرخی باقی میماند، اما مردم هم نباید نگران باشند فکر میکنم دولت به سمت دو نرخی شدن نرود.
وی افزود: بعد از مصوبه کمیسیون، در تلفیق هم خوشبختانه مشکلی وجود نداشت تا این که در صحن علنی مجلس یکی از نمایندگان پیشنهادی را مطرح کرد که براساس آن قیمت بنزین چند نرخی میشد اما نهایتا مجددا در کمیسیون تلفیق بررسی اشکال اولیه تا حدود زیادی برطرف شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: دولت مخالف دو نرخی شدن است و در قانون هم گفته است دولت میتواند دو نرخی کند میتواند هم این کار را انجام ندهد. بنابراین اجرای این قانون در اختیار دولت است.
انصاری تصریح کرد: دولت هم با توجه به مشکلات مردم و مسائل جانبی یا وجود زمینهای فساد هیچ وقت حاضر نیست این مشکلات زیاد شود و با توجه به اینکه دولت مخالف دو نرخی شدن است دو نرخی نخواهد شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس در پایان ابراز کرد: این مصوبه نباید تصویب میشد و همان روال تک نرخی باقی میماند، اما مردم هم نباید نگران باشند فکر میکنم دولت به سمت دو نرخی شدن نرود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها