آغاز عملیات ریل گذاری از خط هفت مترو
پدال نیوز: مدیر عامل شرکت متروی تهران اعلام کرد :صد درصد عملیات حفاری و لاینینگ خط ۷ به پایان رسیده و عملیات اجرایی ریل گذاری این خط آغاز شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، هابیل درویشی که به مناسبت هفته گرامیداشت "کارگر" و تبریک این روز به کارگران و قدردانی از آنان، امروز به پروژه خط هفت مترو رفته بود خطاب به کارگران شاغل در صنعت مترو از آنان به عنوان مجاهدان گمنام این صنعت یاد کرد.
وی با اشاره به نامگذاری امروز هشتم فروردین از هفته کارگر به نام« کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی» بیان داشت: کارگران، ارکان و ستون فقرات اجرای اقتصاد مقاومتی هستند و هیچ کسی نمی تواند تحقق سیاستهای اصولی اقتصاد مقاومتی را بدون نقش آفرینی "کارگران" نادیده بگیرد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه، صد درصد عملیات حفاری و لاینینگ فاز نخست خط هفت (بیش از 20 کیلومتر) را مرهون تلاش کارگران و مهندسین گمنام صنعت مترو دانست و گفت: بحمدالله از آغاز ریل گذاری در این خط، پیشرفت های قابل توجهی داشتیم و ریل گذاری در این خط از مرز 2 کیلومتر عبور کرده است.
درویشی با بیان این که خط هفت تنها خط مترو در شهر تهران است که بصورت تمام مکانیزه، حفاری و لاینینگ شده و در نوع خود کم سابقه است، اظهار داشت : ما در خط هفت بیش از 55 جبهه فعال کاری داریم و2800 نفر به صورت دو شیفت مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان امسال فاز نخست این خط با 8 ایستگاه و از بلوار محلاتی تا میدان صنعت را بهره برداری کنیم.
خط هفت مترو در دو فاز در حال احداث است که در فاز نخست، بیست کیلومتر و در فاز دوم هفت کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به نامگذاری امروز هشتم فروردین از هفته کارگر به نام« کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی» بیان داشت: کارگران، ارکان و ستون فقرات اجرای اقتصاد مقاومتی هستند و هیچ کسی نمی تواند تحقق سیاستهای اصولی اقتصاد مقاومتی را بدون نقش آفرینی "کارگران" نادیده بگیرد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه، صد درصد عملیات حفاری و لاینینگ فاز نخست خط هفت (بیش از 20 کیلومتر) را مرهون تلاش کارگران و مهندسین گمنام صنعت مترو دانست و گفت: بحمدالله از آغاز ریل گذاری در این خط، پیشرفت های قابل توجهی داشتیم و ریل گذاری در این خط از مرز 2 کیلومتر عبور کرده است.
درویشی با بیان این که خط هفت تنها خط مترو در شهر تهران است که بصورت تمام مکانیزه، حفاری و لاینینگ شده و در نوع خود کم سابقه است، اظهار داشت : ما در خط هفت بیش از 55 جبهه فعال کاری داریم و2800 نفر به صورت دو شیفت مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان امسال فاز نخست این خط با 8 ایستگاه و از بلوار محلاتی تا میدان صنعت را بهره برداری کنیم.
خط هفت مترو در دو فاز در حال احداث است که در فاز نخست، بیست کیلومتر و در فاز دوم هفت کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها