"هاشمی رفسنجانی" حصر تصویری شد
مشاور هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست برای جلوگیری از حاشیههای سیاسی، صفحات هاشمی در شبکههای اجتماعی بهتر مدیریت شود گفت: ما در مجمع تشخیص با خنده به هم میگفتیم این کدام مشاور است که ما او را نمیشناسیم. چگونه میشود صداوسیمایی که هاشمی را حصر تصویری کرده است اینقدر به این موضوع توئیت و حواشی آن علاقه مند شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از عصر ایران، غلامعلی رجایی مشاور هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری بعد از عید با هم تلفنی گفتوگو کردند گفت: هاشمی و رهبری تقریبا ماهانه دیدار میکنند اما نمیدانم بعد از عید دیداری داشته اند یا نه.
رجایی ادامه داد: آیتالله هاشمی معتقد است که وقت رهبری به دلیل اشتغالهای زیاد محدود است و به همین دلیل ملاحظه میکنند و دیدارها برخلاف زمان ریاست جمهوری که هفتگی بود، ماهانه شده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست برای جلوگیری از حاشیههای سیاسی، صفحات هاشمی در شبکههای اجتماعی بهتر مدیریت شود گفت: بله، این نکته درستی است و الان هم مدیریت میشود. سایت آیتالله هاشمی سالهاست که سرپاست و وجود یک یا دو خطا در آن طبیعی است. باید بگویم با کسی که آن توئیت را زده بود برخورد شد و او هم اشتباه خود را پذیرفته است.
مشاور هاشمی رفسنجانی ادامه داد: مدیریت سایت اینترنتی با آقای هاشمی نیست و ایشان قصد ندارد نظارت کند. مدیریت سایت نیز برعهده پسرشان یعنی آقا محسن است که انصافا هم خوب اداره میشود.
این فعال سیاسی تصریح کرد: در کنار این اتفاقات شایعهای ایجاد شد که مشاور هاشمی گفته است تمام شبکههای اجتماعی منتسب به هاشمی بسته شده است که یک بداخلاقی آشکار بود.
وی خاطر نشان کرد: نام مشاور هاشمی را جعل کردند و این جعل در شبکه خبر و دیگر بخشهای خبری زیرنویس شد. مشاور هاشمی اسم و رسم دارد و این حرکت یک جعل و فریب آشکار بود.
رجایی گفت: برخیها که دستشان خالی است میخواهند از نام مشاور سواستفاده کنند و این قدر ناشی هستند که نمیدانند مشارو هاشمی باید اسم داشته باشد.
مشاور هاشمی رفسنجانی ادامه داد: ما در مجمع تشخیص با خنده به هم میگفتیم این کدام مشاور است که ما او را نمیشناسیم. چگونه میشود صداوسیمایی که هاشمی را حصر تصویری کرده است اینقدر به این موضوع توئیت و حواشی آن علاقه مند شده است.
وی تصریح کرد: همین صداوسیما حضور هاشمی در مجلس گرامیداشت حجاج جانباخته با حضور رهبری را سانسور کرد و دفتر مجمع مجبور شد بیانیه بدهد که هاشمی در این مراسم حضور داشته است. حالا همین صداوسیما میگوید مشاور هاشمی چنین گفت در حالی که چنین مشاوری وجود ندارد.
این فعال سیاسی در مورد چرایی این مخالفتها با هاشمی در دورههای گوناگون گفت: مخالفت، نقد و دشمنی باید از هم تفکیک شود. زبان نقد و تخریب با هم فرق دارد. به نظر میرسد جایگاه والای هاشمی مورد پسند برخی نیست.
رجایی ادامه داد: کسانی که اتهام میزنند اتفاقا افرادی هستند که ادعای اصولگرایی دارند و معتقد هستند در حمایت از رهبری این تخریبها را انجام میدهند.
وی افزود: هاشمی و رهبری بیش از 60 سال است که با هم رابطه دارند والبته در جاهایی هم اختلاف وجود داشته و دارد و نمیشود از آن به سادگی گذشت. آقای هاشمی در هفته گذشته هم گفتند که بهتر از آیتالله خامنهای برای رهبری نداریم.
مشاور هاشمی گفت: این تخریبها خواسته یا ناخواسته پروژهای است برای تنها سازی رهبری. رهبرانقلاب باید دلگرم باشد به یاران امام که امروز در کنار ایشان هستند.
این فعال سیاسی افزود: مگر میشود به هاشمی نقد وارد نباشد؟ مگر میشود کسی که 8 سال رئیس جمهور بوده، نقدی بر عملکردش نباشد؟ همه قابل نقد هستند و هاشمی هم از این قضیه مستنثی نیست اما حساب نقد از طعنه و انتقاد جداست. به طور مثل آقای سید محمد خامنهای در انتقاد از آقای هاشمی گفت:"هاشمی زیر عبای امام با آمریکا هماهنگ بود." این یک توهین آشکار است نه به هاشمی بلکه به امام و تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی. اینگونه انتقادها ریشه در جای دیگری دارد که باید به وقتش به آن پرداخت
رجایی ادامه داد: آیتالله هاشمی معتقد است که وقت رهبری به دلیل اشتغالهای زیاد محدود است و به همین دلیل ملاحظه میکنند و دیدارها برخلاف زمان ریاست جمهوری که هفتگی بود، ماهانه شده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست برای جلوگیری از حاشیههای سیاسی، صفحات هاشمی در شبکههای اجتماعی بهتر مدیریت شود گفت: بله، این نکته درستی است و الان هم مدیریت میشود. سایت آیتالله هاشمی سالهاست که سرپاست و وجود یک یا دو خطا در آن طبیعی است. باید بگویم با کسی که آن توئیت را زده بود برخورد شد و او هم اشتباه خود را پذیرفته است.
مشاور هاشمی رفسنجانی ادامه داد: مدیریت سایت اینترنتی با آقای هاشمی نیست و ایشان قصد ندارد نظارت کند. مدیریت سایت نیز برعهده پسرشان یعنی آقا محسن است که انصافا هم خوب اداره میشود.
این فعال سیاسی تصریح کرد: در کنار این اتفاقات شایعهای ایجاد شد که مشاور هاشمی گفته است تمام شبکههای اجتماعی منتسب به هاشمی بسته شده است که یک بداخلاقی آشکار بود.
وی خاطر نشان کرد: نام مشاور هاشمی را جعل کردند و این جعل در شبکه خبر و دیگر بخشهای خبری زیرنویس شد. مشاور هاشمی اسم و رسم دارد و این حرکت یک جعل و فریب آشکار بود.
رجایی گفت: برخیها که دستشان خالی است میخواهند از نام مشاور سواستفاده کنند و این قدر ناشی هستند که نمیدانند مشارو هاشمی باید اسم داشته باشد.
مشاور هاشمی رفسنجانی ادامه داد: ما در مجمع تشخیص با خنده به هم میگفتیم این کدام مشاور است که ما او را نمیشناسیم. چگونه میشود صداوسیمایی که هاشمی را حصر تصویری کرده است اینقدر به این موضوع توئیت و حواشی آن علاقه مند شده است.
وی تصریح کرد: همین صداوسیما حضور هاشمی در مجلس گرامیداشت حجاج جانباخته با حضور رهبری را سانسور کرد و دفتر مجمع مجبور شد بیانیه بدهد که هاشمی در این مراسم حضور داشته است. حالا همین صداوسیما میگوید مشاور هاشمی چنین گفت در حالی که چنین مشاوری وجود ندارد.
این فعال سیاسی در مورد چرایی این مخالفتها با هاشمی در دورههای گوناگون گفت: مخالفت، نقد و دشمنی باید از هم تفکیک شود. زبان نقد و تخریب با هم فرق دارد. به نظر میرسد جایگاه والای هاشمی مورد پسند برخی نیست.
رجایی ادامه داد: کسانی که اتهام میزنند اتفاقا افرادی هستند که ادعای اصولگرایی دارند و معتقد هستند در حمایت از رهبری این تخریبها را انجام میدهند.
وی افزود: هاشمی و رهبری بیش از 60 سال است که با هم رابطه دارند والبته در جاهایی هم اختلاف وجود داشته و دارد و نمیشود از آن به سادگی گذشت. آقای هاشمی در هفته گذشته هم گفتند که بهتر از آیتالله خامنهای برای رهبری نداریم.
مشاور هاشمی گفت: این تخریبها خواسته یا ناخواسته پروژهای است برای تنها سازی رهبری. رهبرانقلاب باید دلگرم باشد به یاران امام که امروز در کنار ایشان هستند.
این فعال سیاسی افزود: مگر میشود به هاشمی نقد وارد نباشد؟ مگر میشود کسی که 8 سال رئیس جمهور بوده، نقدی بر عملکردش نباشد؟ همه قابل نقد هستند و هاشمی هم از این قضیه مستنثی نیست اما حساب نقد از طعنه و انتقاد جداست. به طور مثل آقای سید محمد خامنهای در انتقاد از آقای هاشمی گفت:"هاشمی زیر عبای امام با آمریکا هماهنگ بود." این یک توهین آشکار است نه به هاشمی بلکه به امام و تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی. اینگونه انتقادها ریشه در جای دیگری دارد که باید به وقتش به آن پرداخت
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها