استقبال از سرمایهگذاری در ساخت آزادراه
پدال نیوز: معاون ساخت و توسعه آزادراههای کشور با اشاره به استقبال سرمایهگذاران خارجی برای حضور در پروژههای آزادراهی ایران، گفت: نرخ عوارض آزادراهها باید متناسب با هزینه پروژهها تعیین شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، حسن احمدی نوری در خصوص نرخ عوارض آزادراهها اظهار داشت: شرکتهای ایتالیایی، آلمانی و کرهای مایل به سرمایهگذاری در زیرساختهای آزادراهی کشور هستند.
وی ادامه داد: البته طرحهای زیربنایی زمانبر و هزینهبر است و ما باید مدلهای سرمایهگذاری خود را نظیر BLT و BOT دقیقتر کنیم. معاون ساخت و توسعه آزادراههای کشور تصریح کرد: برای آزادراه تبریز ـ مرند ـ بازرگان سرمایهگذار شرکت کرده است.
احمدی نوری گفت: براساس مدلهای سرمایهگذاری، عوارض باید از آزادراهها اخذ شود تا مشوقی برای جذب سرمایهگذار باشد.
وی اظهار داشت: در سنوات گذشته، نرخهایی بابت عوارضی اعمال میشد که نارضایتی سازنده را به دنبال داشت، البته نرخ عوارضی آزادراهها براساس تقاضا و عرضه و کشش ترافیک است که در این حوزه باید به تعادل برسیم.
معاون ساخت و توسعه آزادراههای کشور با بیان اینکه دولت بنگاهدار خوبی نیست، گفت: امور مردم باید به خود مردم واگذار شود و راهی جز جذب سرمایهگذاری خصوصی برای توسعه زیربناهای حمل و نقل نداریم و اتکا به بودجه نفتی کاملاً اشتباه است.
احمدی نوری تصریح کرد: مردم قطعاً در قبال سرویسهای مناسب و خدمات خوب، نرخهای مناسب را هم میپذیرند و البته آزادراهها پس از پایان دوره بازگشت سرمایه، تحویل دولت میشود و نوعی سرمایه ملی است
وی ادامه داد: البته طرحهای زیربنایی زمانبر و هزینهبر است و ما باید مدلهای سرمایهگذاری خود را نظیر BLT و BOT دقیقتر کنیم. معاون ساخت و توسعه آزادراههای کشور تصریح کرد: برای آزادراه تبریز ـ مرند ـ بازرگان سرمایهگذار شرکت کرده است.
احمدی نوری گفت: براساس مدلهای سرمایهگذاری، عوارض باید از آزادراهها اخذ شود تا مشوقی برای جذب سرمایهگذار باشد.
وی اظهار داشت: در سنوات گذشته، نرخهایی بابت عوارضی اعمال میشد که نارضایتی سازنده را به دنبال داشت، البته نرخ عوارضی آزادراهها براساس تقاضا و عرضه و کشش ترافیک است که در این حوزه باید به تعادل برسیم.
معاون ساخت و توسعه آزادراههای کشور با بیان اینکه دولت بنگاهدار خوبی نیست، گفت: امور مردم باید به خود مردم واگذار شود و راهی جز جذب سرمایهگذاری خصوصی برای توسعه زیربناهای حمل و نقل نداریم و اتکا به بودجه نفتی کاملاً اشتباه است.
احمدی نوری تصریح کرد: مردم قطعاً در قبال سرویسهای مناسب و خدمات خوب، نرخهای مناسب را هم میپذیرند و البته آزادراهها پس از پایان دوره بازگشت سرمایه، تحویل دولت میشود و نوعی سرمایه ملی است
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها