آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۲۲۶۳۱
۱۰:۵۷
۱۳۹۵/۰۱/۱۸

وزیر هم جای بنزین هوا زد!

پدال نیوز: وزیر نفت با اشاره به لزوم ایجاد جایگاههای تک‌پمپه یا یک سکو اشاره کرد و گفت: در شهرهای بزرگ به‌ویژه مناطق بالای شهر آنها نمی‌توان پمپ‌بنزین‌ها یا جایگاه‌های تحویل سوخت را براساس استانداردهای خود ارائه دهیم، به‌طوری که برای ایجاد 7 الی 8 هزار مترمربع زمین باید حدود 100 میلیارد تومان هزینه شود که کسی نمی‌تواند از عهده آن برآید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، زنگنه در توضیح صحبت‌های خود گفت: باید کنار خیابان‌ها مانند سایر کشورهای دنیا جایگاههای تک‌پمپه در کنار خیابان بایستند و سوخت ارائه کنند که برای تحقق این امر نیازمند همکاری شهرداری‌ها هستیم.
 
وزیر نفت دولت یازدهم تأکید کرد: این امر شرایط دسترسی به جایگاه‌ها را برای مردم راحت‌تر کرده و رفاه افراد را افزایش می‌دهد، در کنار آن با اجرای این طرح می‌توانیم به محیط زیست نیز کمک و اشتغال ایجاد کنیم.
 
وی با بیان اینکه 3 هزار و 700 تا 3 هزار و 800 جایگاه بنزین و گازوئیل در کشور وجود دارد، گفت: ما با همه این جایگاه‌ها به‌صورت تک‌نفری در ارتباط هستیم که در هیچ کجای دنیا این سیستم برقرار نیست و نمی‌توان آنها را از نظر ایمنی و سایر موارد کنترل کرد.
 
زنگنه با اشاره به تجربه خود در تعطیلات نوروز گفت: من خودم در تعطیلات بنزین زدم و ماشینم را که 70 تا 80 لیتر بنزین جای می‌گیرد پر کردم اما عقربه ماشین نشان داد که 15 لیتر جای خالی دارد و هوا در آن پر شده است.
 
* 400 مدیر جایگاه‌های سوخت در زندان هستند
 
وزیر نفت اضافه کرد: در سال 300 تا 400 نفر مدیر جایگاه‌ها در زندان هستند زیرا یا پول ما را خوردند، کم‌فروشی کردند یا گازوئیل ترکیب بنزین کرده‌اند. ما باید آنها را چه‌کار کنیم در صورتی که تعطیل شوند مردم چه می‌شوند؟
 
وی در تکمیل صحبت‌های خود گفت: برای رفع این مشکل ما باید آنها را برند کنیم که این برندها الزاماً مالک جایگاه‌ها نیستند و می‌توان مسئولیت کنترل هر جایگاه را به یک نفر سپرد آن‌وقت ما می‌توانیم بر آنها کنترل و نظارت کنیم.
 
زنگنه در پایان گفت: برای تحقق این طرح مشوق‌هایی در نظر گرفته شده که به‌موقع در مورد آنها توضیح داده می‌شود.
 
وی یادآور شد که متوسط صادرات نفت در 10ماهه سال گذشته یک میلیون و 350 هزار بشکه در روز بود که این میزان در ماه‌های اسفند و فروردین به بالای 2 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
 
منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو