فاصله تهران - شمال کمتر می شود
پدال نیوز: نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: با تکمیل قطعه یک آزادراه تهران- شمال ۷۰ کیلومتر مسیر چالوس به تهران کمتر میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، قاسم احمدی بابیان اینکه امسال تکمیل آزادراه تهران چالوس را جدی پیگیر هستیم تا آنچه دولت وعده داده است محقق شود گفت: تا پایان سال جاری قطعه یک به نتیجه خواهد رسید و اگر این اتفاق افتد 70 کیلومتر مسیر چالوس تهران کاسته میشود.
وی درباره نیروگاه زبالهسوز نوشهر نیز گفت: تجهیزات نیروگاه زبالهسوز و ساخت آن نیز رشد فیزیکی 40 درصدی دارد و به دلیل آنکه در سال گذشته ازنظر نقدینگی با مشکل مواجه بودیم، تکمیل آن با مشکل مواجه شد.
احمدی از تصویب 25 میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به پروژه نیروگاه زبالهسوز خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا تکمیل این طرح محقق شود.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت درباره شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: نامگذاری این شعار نشان میدهد که معاش مردم برای نظام مهم است و برای تحقق آن شعار دیگر بس است و باید اقدام و عمل کرد.
وی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از خود شروع کنیم و این به معنای ریاضتی عمل کردن نیست بلکه باید بهترین شیوه را در پیش گیریم.
احمدی با اشاره به اینکه دریای مازندران مملو از معادن گاز و نفت است تأکید کرد: باید اقدام و عمل برای استفاده از پتانسیلها داشته باشیم.
این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیتهای جنگل، اکوتوریست، توریست و غیره استفاده کنیم و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، محیطزیست باید مشکل را حل کند زیرا مازندران میتواند خودگردان باشد.
وی درباره نیروگاه زبالهسوز نوشهر نیز گفت: تجهیزات نیروگاه زبالهسوز و ساخت آن نیز رشد فیزیکی 40 درصدی دارد و به دلیل آنکه در سال گذشته ازنظر نقدینگی با مشکل مواجه بودیم، تکمیل آن با مشکل مواجه شد.
احمدی از تصویب 25 میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به پروژه نیروگاه زبالهسوز خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا تکمیل این طرح محقق شود.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت درباره شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: نامگذاری این شعار نشان میدهد که معاش مردم برای نظام مهم است و برای تحقق آن شعار دیگر بس است و باید اقدام و عمل کرد.
وی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از خود شروع کنیم و این به معنای ریاضتی عمل کردن نیست بلکه باید بهترین شیوه را در پیش گیریم.
احمدی با اشاره به اینکه دریای مازندران مملو از معادن گاز و نفت است تأکید کرد: باید اقدام و عمل برای استفاده از پتانسیلها داشته باشیم.
این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین باید از ظرفیتهای جنگل، اکوتوریست، توریست و غیره استفاده کنیم و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، محیطزیست باید مشکل را حل کند زیرا مازندران میتواند خودگردان باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها