آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۲۱۴۰۰
۱۵:۱۸
۱۳۹۵/۰۱/۰۳

بی‌توجهی شرکت ملی‌ گاز به جایگاه‌داران

پدال نیوز: رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سی ان جی گفت: در حالی صنعت سی ان جی موجب کنترل مصرف بنزین در کشور شده است که مسئولان امر تا کنون نتوانسته‌اند به وظیفه قانونی خود در قبال جایگاه‌داران سی ان جی عمل کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، اردشیر دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت نگران کننده جایگاه داران سی ان جی گفت: در حال حاضر به دلیل عدم پرداخت مطالبات جایگاه داران سی ان جی و کارمزدهای پایین، این جایگاه‌داران با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند.
 
وی ادامه داد: جایگاه داران به منظور آنکه خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی ادامه پیدا کند مجبورند از هزینه های شخصی برای اورهال جایگاه‌ها بپردازند در صورتی که اگر شرکت ملی گاز با ما همکاری می کرد و کارمزدهای معوق را می‌پرداخت دیگر شاهد چنین وضعی نبودیم.
 
رئیس انجمن صنفی جایگاه داران با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ یک از جایگاه های سی ان جی تعطیل نیستند و همه جایگاه ها در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند تصریح کرد: این خدمت‌رسانی به دلیل آن است که ما باید به وظیفه قانونی خود عمل کنیم اما مسئولان امر تا کنون نتوانسته اند به وظیفه خود در قبال جایگاه داران عمل کنند و شاهد هستیم که همانند یک بخش مازاد در اقتصاد با جایگاه داران سی ان جی عمل می‌کنند.
 
دادرس ادامه داد: من فقط به این نکته بسنده می کنم که اگر سی ان جی و جایگاه داران آن نبودند امروز شاهد واردات ده‌ها میلون لیتر بنزین به کشور بودیم که برای دولت هزینه های سنگینی را به همراه داشت در صورتی که با مصرف میانگین روزانه 21 میلیون متر مکعبی سی ان جی جلوی واردات بنزین گرفته شد.
 
وی گفت: در حال حاضربخش قابل توجهی از حمل و نقل عمومی کشور از سی ان جی استفاده می‌کنند و استقبال از خودروهای سی ان جی سوز نیز به دلیل بالارفتن قیمت بنزین در حال افزایش است،از این جهت آیا مسئولان و متولیان امر نباید فکر اساسی به حال این صنعت کنند.
 
رئیس انجمن صنفی جایگاه داران با انتقاد از این که شرکت ملی گاز توجهی به مطالبات عقب افتاده جایگاه داران نمی کند اظهار داشت: در صورتی که شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی توانست مطالبات جایگاه داران بنزین را تا قبل از تعطیلات نوروز بپردازد،ما نیز از شرکت ملی گاز توقع داشتیم مطالبات ما را نیز پرداخت کند.
 
دادرس ادامه داد: پیش از آغاز تعطیلات عده‌ای از جایگاه داران سی ان جی نسبت به این موضوع ابراز گله کردند و گفتند اگر کارمزدها پرداخت نشود در تعطیلات سوخت‌رسانی نمی‌کنند که با پادرمیانی و گفت وگو هایی که با جایگاه داران داشتیم آنها برای اینکه مشکلی برای مسافران نورزوی پیش نیاید قول همکاری دادند اما دولت نیز باید به وظیفه ای که در قبال جایگاه داران سی ان جی دارد پایبند باشد و اجازه ندهد که اکنون که صنعت سی ان جی در کشور به جایگاه قابل قبولی رسیده است با پسرفت روبه رو شود.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو