آبلیمو دختر جوان را کشت
پدال نیوز: نسترن پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم و دوستم به من گفت که اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، تسنیم نوشت: چند ماه پیش جسد فاسد شده دختر جوانی که فاقد مدارک هویتی بود، در اتوبان امام علی (ع) کشف شد و به دستور بازپرس کشیک قتل برای بررسی علت دقیق مرگ و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد. با بررسیهای کارشناسان پزشکی قانونی بر روی جسد دختر جوان و با استفاده از اثر انگشت وی، هویت دختر جوان به نام نسترن شناسایی شد. همچنین مشخص شد وی سابقهدار بوده است.
پس از شناسایی بستگان مقتول مشخص شد نسترن با شخصی به نام مجید رفت و آمد داشته است که با به دست آمدن این سرنخ تلاش برای دستگیری مجید آغاز شد و سرانجام وی 26 اسفند دستگیر و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره جزئیات قتل نسترن به بازپرس کشیک قتل گفت: روز حادثه نسترن برای مصرف هروئین به منزل من آمد اما پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من هم که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم؛دوستم به من گفت اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب میشود، من نیز چند سیسی آبلیمو به نسترن تزریق کردم و بعد تزریق از خانه خارج شدم.
مجید اظهاراتش را به بازپرس جنایی تهران اینگونه ادامه داد: زمانی که به خانه برگشتم، متوجه مرگ نسترن شدم و به دلیل ترس فراوانی که داشتم جسد نسترن را کنار اتوبان رها کردم و از آنجا گریختم.
پس از شنیدن اعترافات مجید، سعید احمد بیگی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران برای متهم این پرونده قرار بازداشت موقت صادر کرد و مجید برای بازسازی صحنه قتل و سایر تحقیقات تحویل اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.
پس از شناسایی بستگان مقتول مشخص شد نسترن با شخصی به نام مجید رفت و آمد داشته است که با به دست آمدن این سرنخ تلاش برای دستگیری مجید آغاز شد و سرانجام وی 26 اسفند دستگیر و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره جزئیات قتل نسترن به بازپرس کشیک قتل گفت: روز حادثه نسترن برای مصرف هروئین به منزل من آمد اما پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من هم که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم؛دوستم به من گفت اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب میشود، من نیز چند سیسی آبلیمو به نسترن تزریق کردم و بعد تزریق از خانه خارج شدم.
مجید اظهاراتش را به بازپرس جنایی تهران اینگونه ادامه داد: زمانی که به خانه برگشتم، متوجه مرگ نسترن شدم و به دلیل ترس فراوانی که داشتم جسد نسترن را کنار اتوبان رها کردم و از آنجا گریختم.
پس از شنیدن اعترافات مجید، سعید احمد بیگی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران برای متهم این پرونده قرار بازداشت موقت صادر کرد و مجید برای بازسازی صحنه قتل و سایر تحقیقات تحویل اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها