افزایش دیه به منظور جبران خسارت سالهای گذشته
پدال نیوز: دبیر کل سندیکای بیمهگران گفت: زیان انباشته ۲۶ درصدی را طی دو سال گذشته در این حوزه شاهد بودهایم که این خسارت میبایست جبران میشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیاکبر اولیا دبیر کل سندیکای بیمهگران در خصوص افزایش 15 درصدی دیه در سال 95 اظهار داشت: ما زیان انباشته 26 درصدی را در این حوزه طی دو سال گذشته شاهد بودهایم که این خسارت میبایست جبران میشد.
وی تصریح کرد: بیمهها باید در شرایط عادی کسب و کار خدمت کنند و دولت توان پرداخت یارانه به آنها را ندارد و از سوی دیگر شاهد عوارض بیشتری در بیمهنامهها هستیم.
اولیا اظهار داشت: خدمات بیمهای مانند سایر کسب وکارها باید بتوانند حداقل در آمد را داشته باشند تا سرمایهها از آن خارج نشود در غیر این صورت قطعا فرار سرمایه را خواهیم داشت و آینده این خدمترسانی در ابهام قرار میگیرد.
دبیر کل سندیکای بیمهگران عنوان کرد: در ازای این افزایش باید خدمات خوبی به مردم ارائه شود و سود معقولی نیز داشته باشیم.
** وزارت بهداشت باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد
رحیم مصدق معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در ادامه یادآور شد: در سالهای اخیر عوارض و مبالغی از حق بیمه شخص ثالث بنا بر مصوبات قانونی دریافت و در اختیار سازمانهایی همچون وزارت بهداشت و نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی در خصوص وزارت بهداشت گفت: اگر وزارت بهداشت وظیفه قانونی خود را به درستی انجام دهد قطعا خسارت شرکت بیمه کاهش مییابد به طور مثال وزارت بهداشت موظف به درمان سریع مصدومین حوادث رانندگی است و اگر کسی در جامعه تصادف کرد مداوای آن باید به نزدیکترین مراکز درمانی دولتی و خصوصی انجام شود که منجر به فوت مصدوم نشود اما متاسفانه این خدمات تنها در بیمارستانهای دولتی ارائه میشود.
وی تصریح کرد: بیمهها باید در شرایط عادی کسب و کار خدمت کنند و دولت توان پرداخت یارانه به آنها را ندارد و از سوی دیگر شاهد عوارض بیشتری در بیمهنامهها هستیم.
اولیا اظهار داشت: خدمات بیمهای مانند سایر کسب وکارها باید بتوانند حداقل در آمد را داشته باشند تا سرمایهها از آن خارج نشود در غیر این صورت قطعا فرار سرمایه را خواهیم داشت و آینده این خدمترسانی در ابهام قرار میگیرد.
دبیر کل سندیکای بیمهگران عنوان کرد: در ازای این افزایش باید خدمات خوبی به مردم ارائه شود و سود معقولی نیز داشته باشیم.
** وزارت بهداشت باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد
رحیم مصدق معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در ادامه یادآور شد: در سالهای اخیر عوارض و مبالغی از حق بیمه شخص ثالث بنا بر مصوبات قانونی دریافت و در اختیار سازمانهایی همچون وزارت بهداشت و نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی در خصوص وزارت بهداشت گفت: اگر وزارت بهداشت وظیفه قانونی خود را به درستی انجام دهد قطعا خسارت شرکت بیمه کاهش مییابد به طور مثال وزارت بهداشت موظف به درمان سریع مصدومین حوادث رانندگی است و اگر کسی در جامعه تصادف کرد مداوای آن باید به نزدیکترین مراکز درمانی دولتی و خصوصی انجام شود که منجر به فوت مصدوم نشود اما متاسفانه این خدمات تنها در بیمارستانهای دولتی ارائه میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش