هشدار درباره کسر سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی
پدال نیوز: یک مقام مسئول با بیان اینکه سهمیه کارتهای سوخت صرفا بنزین معمولی ۷۰۰ تومانی است، گفت: مردم اگر برای خرید بنزین سوپر از کارت خود استفاده کنند، ضمن کسر سهمیه برای هر لیتر باید ۱۲۰۰ تومان پرداخت کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، محسن روحانی با اشاره به اینکه استفاده از کارت جایگاهدار به نفع مصرف کنندگان بنزین سوپر است، گفت: چنانچه برای خرید بنزین سوپر از کارت خودرو خود استفاده کنند، ضمن اینکه از سهمیه کارت کسر می شود، برای هر لیتر براساس نرخ جدید 1200 تومان محاسبه خواهد شد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه دارندگان خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلتها نگران ذخیره سوخت ٧٠٠ تومانی در کارت های خود نباشند، تصریح کرد: سهمیه یارانه ای باقیمانده در کارتها، مربوط به اردیبهشت ماه 94 و ماههای پیش از آن است و تا پایان شهریورماه امسال مهلت دارند که از این ذخیره استفاده کنند.
به گفته این مقام مسئول سهمیه باقیمانده در کارت ها تنها برای خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها است و برای خودروهای عمومی که از اول خرداد طبق سهمیه بندی کارت آنها شارژ شده بود، از ساعت 24 روز سه شنبه پنجم خرداد ماه صفر شده و از این پس برای هر لیتر بنزین معمولی یکهزار تومان محاسبه می شود.
وی با تاکید بر اینکه عرضه بنزین معمولی و سوپر در جایگاهها همچنان تحت نظام سامانه هوشمند سوخت انجام میشود، اظهار داشت: علاوه بر این سامانه هوشمند سوخت به منظور مدیریت سوختگیری در کشور، به ویژه پایش و نظارت بر عرضه گازوئیل برقرار است.
روحانی، اعمال سیاست سهمیه بندی گازوئیل به صورت عرضه سوخت در قبال کارکرد یا پیمایش خودرو را از مهمترین اقدام های در دست اجرای سامانه هوشمند برشمرد و افزود: با اجرای این طرح و اطلاعات بارنامه و صورت وضعیت ثبت شده، سوخت بر اساس پیمایش به خودرو اختصاص می یابد و از عرضه خارج از شبکه در بخش حمل و نقل جلوگیری خواهد شد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه دارندگان خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلتها نگران ذخیره سوخت ٧٠٠ تومانی در کارت های خود نباشند، تصریح کرد: سهمیه یارانه ای باقیمانده در کارتها، مربوط به اردیبهشت ماه 94 و ماههای پیش از آن است و تا پایان شهریورماه امسال مهلت دارند که از این ذخیره استفاده کنند.
به گفته این مقام مسئول سهمیه باقیمانده در کارت ها تنها برای خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها است و برای خودروهای عمومی که از اول خرداد طبق سهمیه بندی کارت آنها شارژ شده بود، از ساعت 24 روز سه شنبه پنجم خرداد ماه صفر شده و از این پس برای هر لیتر بنزین معمولی یکهزار تومان محاسبه می شود.
وی با تاکید بر اینکه عرضه بنزین معمولی و سوپر در جایگاهها همچنان تحت نظام سامانه هوشمند سوخت انجام میشود، اظهار داشت: علاوه بر این سامانه هوشمند سوخت به منظور مدیریت سوختگیری در کشور، به ویژه پایش و نظارت بر عرضه گازوئیل برقرار است.
روحانی، اعمال سیاست سهمیه بندی گازوئیل به صورت عرضه سوخت در قبال کارکرد یا پیمایش خودرو را از مهمترین اقدام های در دست اجرای سامانه هوشمند برشمرد و افزود: با اجرای این طرح و اطلاعات بارنامه و صورت وضعیت ثبت شده، سوخت بر اساس پیمایش به خودرو اختصاص می یابد و از عرضه خارج از شبکه در بخش حمل و نقل جلوگیری خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها