احداث پایانه اولویت اصلی درملارد نیست
پدال نیوز: شهردار ملارد گفت: اگر با نگاهی واقع بینانه به موضوع احداث پایانه اتوبوسرانی در ملارد بنگریم، پی می بریم که این کمبود در صدر اولویت های این شهر نمی گنجد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، علی اکبر خراسانی اظهار داشت:مجموعه مدیریت شهری ملارد تلاش می کند، در حد بضاعت و توان موجود، نهایت امکانات و ظرفیت های خود را بکار گیرد.
شهردار ملارد افزود:یکی از بزرگترین معضلات ما در خصوص پارک اتوبوس های شب پیما بود که با راه اندازی محل مناسبی در میدان ارتش مارلیک، این معضل مرتفع شد.
شهردار ملارد عنوان کرد:از دیگر اقدامات سازنده مدیریت شهری ملارد، بازسازی 20 دستگاه اتوبوس بود که برای نخستین بار عملیاتی و به نتیجه رسید.
خراسانی در خصوص علت عدم احداث پایانه اتوبوسرانی برای اعزام مردم به تمامی کشور گفت:استفاده از خودرو و ناوگان حمل و نقل عمومی نیاز به فرهنگ سازی هر چه بیشتری دارد و اگر با نگاهی واقع بینانه موضوع را مورد بررسی قرار دهیم، پی می بریم که این کمبود در صدر اولویت های این شهر نمی گنجد.
وی در تشریح علت در اولویت نبودن چنین امری عنوان کرد:عموم مردم برای مسافرت از خودروهای شخصی استفاده می کنند و با عنایت به ضعف ها و کاستی های شهر ملارد در عرصه های گوناگون، این مورد در اولویت ابتدایی شهری 400 هزار نفری همچون ملارد نمی گنجد و منطقی نیست برای ارائه خدمات به عده معدودی، میلیارد ها تومان از بودجه شهر را هزینه کنیم.
خراسانی گفت:البته فعالیت تردد اتوبوس هایی به مقاصد استان مرکزی و غرب کشور وجود دارد که محل بلیط فروشی آن در میدان آزادگان سرآسیاب است و از نظر ما می طلبد ساماندهی هر چه مطلوب تری در این خصوص عملیاتی شود.
شهردار ملارد افزود:یکی از بزرگترین معضلات ما در خصوص پارک اتوبوس های شب پیما بود که با راه اندازی محل مناسبی در میدان ارتش مارلیک، این معضل مرتفع شد.
شهردار ملارد عنوان کرد:از دیگر اقدامات سازنده مدیریت شهری ملارد، بازسازی 20 دستگاه اتوبوس بود که برای نخستین بار عملیاتی و به نتیجه رسید.
خراسانی در خصوص علت عدم احداث پایانه اتوبوسرانی برای اعزام مردم به تمامی کشور گفت:استفاده از خودرو و ناوگان حمل و نقل عمومی نیاز به فرهنگ سازی هر چه بیشتری دارد و اگر با نگاهی واقع بینانه موضوع را مورد بررسی قرار دهیم، پی می بریم که این کمبود در صدر اولویت های این شهر نمی گنجد.
وی در تشریح علت در اولویت نبودن چنین امری عنوان کرد:عموم مردم برای مسافرت از خودروهای شخصی استفاده می کنند و با عنایت به ضعف ها و کاستی های شهر ملارد در عرصه های گوناگون، این مورد در اولویت ابتدایی شهری 400 هزار نفری همچون ملارد نمی گنجد و منطقی نیست برای ارائه خدمات به عده معدودی، میلیارد ها تومان از بودجه شهر را هزینه کنیم.
خراسانی گفت:البته فعالیت تردد اتوبوس هایی به مقاصد استان مرکزی و غرب کشور وجود دارد که محل بلیط فروشی آن در میدان آزادگان سرآسیاب است و از نظر ما می طلبد ساماندهی هر چه مطلوب تری در این خصوص عملیاتی شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها