دبیر انجمن قطعهسازان تشریح کرد:
تلاش آلمانها برای حضور در صنعت خودرو ایران
پدال نیوز:دبیر انجمن خودروسازان از علاقه شدید آلمانیها برای حضور در بازار ایران و نقشآفرینیها در توسعه صنعتی کشور به ویژه صنعت خودرو خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از اقتصادنیوز، محمدرضا نجفیمنش دستاوردهای سفر یک هفتهای بخش خصوصی ایران را به آلمان امیدوارکننده اعلام کرد و گفت: در دوران پساتحریم چهار هیات از آلمان به ایران آمده بودند و هیاتی که اخیرا راهی مونیخ شد اولین هیاتی بود که از ایران به آلمان سفر می کرد که میزبان آلمانی به گرمی از هیات ایرانی پذیرایی و امکان دیدارهایی در حد ملاقات با وزیران را برای هیات فراهم کرد.
او افزود: این دیدارها منجر به شکلگیری جلسات پرباری در مرکز مونیخ شد به طوری که هیات اعزامی با مشاورین آنگلا مرکل و بازدید از کارخانههای تولید خودرو نیز مثمرثمر بود. در این سفر میان برترام بروسارت، رییس اتحادیه صنعت باواریا و بنده به عنوان عضو هیات مدیره انجمن قطعهسازان ایران قرارداد همکاری در چهار بند به امضا رسید که شامل همکاری بین شرکتهای ایالت باواریا و ایران در زمینه ساخت خودرو و قطعات، سرمایهگذاری مشترک شرکتهای ایالت باواریا و همتایان ایرانی است.
دبیر انجمن قطعهسازان خاطرنشان کرد: هر دو کشور مایلند که همکاری هایی در زمینه صنعت خودرو داشته باشند از این رو قرار شد تا در این خصوص همایش های در ایران و آلمان صورت گیرد تا خودروسازان و قطعهسازان ایرانی و آلمانی بتوانند فعالیتهایی را در دو کشور انجام دهند.
نجفیمنش گفت: انجام این ملاقاتها در این حجم کم از زمان نشان میدهد، آلمانیها ایران را به شدت جدی گرفتهاند. فقط برخی از مشکلات بانکی از دوران تحریم به جام مانده است که با حل شدن آنها امکان برقراری ارتباطات بیشتر امکانپذیر است و انتظار میرود با افزایش حرکتهای این چنینی صنعت قطعهسازی خودرو در کشور با رشد همراه باشد.
او افزود: این دیدارها منجر به شکلگیری جلسات پرباری در مرکز مونیخ شد به طوری که هیات اعزامی با مشاورین آنگلا مرکل و بازدید از کارخانههای تولید خودرو نیز مثمرثمر بود. در این سفر میان برترام بروسارت، رییس اتحادیه صنعت باواریا و بنده به عنوان عضو هیات مدیره انجمن قطعهسازان ایران قرارداد همکاری در چهار بند به امضا رسید که شامل همکاری بین شرکتهای ایالت باواریا و ایران در زمینه ساخت خودرو و قطعات، سرمایهگذاری مشترک شرکتهای ایالت باواریا و همتایان ایرانی است.
دبیر انجمن قطعهسازان خاطرنشان کرد: هر دو کشور مایلند که همکاری هایی در زمینه صنعت خودرو داشته باشند از این رو قرار شد تا در این خصوص همایش های در ایران و آلمان صورت گیرد تا خودروسازان و قطعهسازان ایرانی و آلمانی بتوانند فعالیتهایی را در دو کشور انجام دهند.
نجفیمنش گفت: انجام این ملاقاتها در این حجم کم از زمان نشان میدهد، آلمانیها ایران را به شدت جدی گرفتهاند. فقط برخی از مشکلات بانکی از دوران تحریم به جام مانده است که با حل شدن آنها امکان برقراری ارتباطات بیشتر امکانپذیر است و انتظار میرود با افزایش حرکتهای این چنینی صنعت قطعهسازی خودرو در کشور با رشد همراه باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها