حذف آرم شرکت پخش از جایگاههای سوخت
پدال نیوز: رئیس کانون انجمن صنفی و کارفرمایی جایگاههای اختصاصی سراسر کشور با اعلام اینکه آرم شرکت ملی پخش از سردر جایگاههای سوخت بخش خصوصی حذف میشود گفت: اگر دولت بدهی ۱.۴ میلیارد تومانی جایگاهها را پرداخت نکند، شرمنده مردم در پایان سال میشویم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، ناصر رئیسیفرد با اشاره به اینکه پیش از این شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، جایگاههای سوخت را مجبور به نصب آرم این شرکت در جایگاه کرده بود گفت: اگرچه این شرکت اجازه استفاده از آرم این شرکت را در سربرگ به جایگاهداران نمیداد اما تعدادی از جایگاههای سوخت آرم شرکت پخش را نصب کردند.
وی با اعلام اینکه "البته اکنون شرکت ملی پخش اطلاعیه داده است که آرم این شرکت از سر در جایگاههای خصوصی حذف شود گفت: کمتر از پنج درصد جایگاههای سراسر کشور متعلق به دولت است؛ در واقع از حدود سه هزار و 400 جایگاه سوخت کشور حدود 180 جایگاه متعلق به دولت است.
وی گفت: بنابراین از این پس به جای آرم شرکت ملی پخش آرم کانون یا واحد صنفی جایگاههای عرضه سوخت نصب شود تا جایگاههای عرضه سوخت دولتی و خصوصی قابل شناسایی باشد.
رئیس هیئت مدیره کانون صنفی و کارفرمایی جایگاههای اختصاصی سراسر کشور با اظهار اینکه تغییر آرم هزینههایی به جایگاهها دارها تحمیل میکند گفت: البته با اجرای طرح برند سازی جایگاهها، آرم هر برند بر سردر جایگاه نصب میشود.
رئیسیفرد با اعلام اینکه بدهی دولتی به جایگاههای سوخت حدود هزار و 400 میلیارد تومان است گفت: مابهالتفاوت کارمزد جایگاههای عرضه سوخت بعد از گذشت دو سال پرداخت نشده است.
وی هشدار داد: جایگاهها با مشکلات مالی شدید مواجه هستند اگر این شرایط تا پایان امسال ادامه یابد، تعداد بسیاری از جایگاهها شاید نتوانند در روزهای پایان سال به خوبی به مردم خدمات دهند.
رئیس هیئت مدیره کانون صنفی و کارفرمایی جایگاهها اظهار کرد: البته شرکت ملی پخش در موضوع پرداخت معوقات مقصر نیست بلکه باید بودجه آن از سوی دولت تأمین شود.
وی با اعلام اینکه "البته اکنون شرکت ملی پخش اطلاعیه داده است که آرم این شرکت از سر در جایگاههای خصوصی حذف شود گفت: کمتر از پنج درصد جایگاههای سراسر کشور متعلق به دولت است؛ در واقع از حدود سه هزار و 400 جایگاه سوخت کشور حدود 180 جایگاه متعلق به دولت است.
وی گفت: بنابراین از این پس به جای آرم شرکت ملی پخش آرم کانون یا واحد صنفی جایگاههای عرضه سوخت نصب شود تا جایگاههای عرضه سوخت دولتی و خصوصی قابل شناسایی باشد.
رئیس هیئت مدیره کانون صنفی و کارفرمایی جایگاههای اختصاصی سراسر کشور با اظهار اینکه تغییر آرم هزینههایی به جایگاهها دارها تحمیل میکند گفت: البته با اجرای طرح برند سازی جایگاهها، آرم هر برند بر سردر جایگاه نصب میشود.
رئیسیفرد با اعلام اینکه بدهی دولتی به جایگاههای سوخت حدود هزار و 400 میلیارد تومان است گفت: مابهالتفاوت کارمزد جایگاههای عرضه سوخت بعد از گذشت دو سال پرداخت نشده است.
وی هشدار داد: جایگاهها با مشکلات مالی شدید مواجه هستند اگر این شرایط تا پایان امسال ادامه یابد، تعداد بسیاری از جایگاهها شاید نتوانند در روزهای پایان سال به خوبی به مردم خدمات دهند.
رئیس هیئت مدیره کانون صنفی و کارفرمایی جایگاهها اظهار کرد: البته شرکت ملی پخش در موضوع پرداخت معوقات مقصر نیست بلکه باید بودجه آن از سوی دولت تأمین شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها